Skip to main content
Beantwoord

Het lukt niet om KPN Veilig Virusscanner te installeren op mijn nieuwe telefoon

  • 15 maart 2024
  • 7 reacties
  • 52 keer bekeken



Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Beste antwoord door Steef 19822

Het is inmiddels opgelost 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 15 maart 2024

Kunt u met dit emailadres en wachtwoord wel inloggen op MijnKPN en kunt u dan de facturen van het thuisabonnement inzien?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 15 maart 2024

Ja zeker dat lukt wel


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 15 maart 2024

U heeft geen VPN-verbinding actief ofzo?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 15 maart 2024

Die staat niet aan 


Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15

Is het nog gelukt Steef? Zou je anders eens kunnen testen of de gebruikersnaam en wachtwoord op een ander apparaat wel gepakt worden? Je kan anders ook altijd even bellen met 0800-0402 voor direct contact en assistentie! 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 18 maart 2024

Het is inmiddels opgelost 


Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15

Dat is goed om te horen Steef! Wat was er aan de hand dan? Als ik nog iets kan doen laat het dan weten!