Skip to main content

Vreemde tekens bij weergave Community in browser

  • 15 november 2024
  • 11 reacties
  • 135 keer bekeken

Zie dit plaatje :

En dan bedoel ik de tekens naast “MijnKPN”.
Dat zie ik op andere plaatsen -in de berichten- ook.
Voor de zekerheid nog even geprobeerd op een ander OS / browser, overal hetzelfde resultaat.
Het lijkt wel op een ASCII probleem.
Ter info, niet echt belangrijk maar ik ben benieuwd.

11 reacties

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 3491 reacties
  • 15 november 2024

@KeesYagi Niet hier

 


PeterG
Superuser
  • 61158 reacties
  • 15 november 2024

Hier zijn die actieve plekken er wel maar onzichtbaar. Ik ontdekte ze bij mouse over op de laptop. Dan is het een grijs rondje met blauw streepje erin.

Welk OS op je laptop en welke browser, Kees?

Is dit ook als je bent ingelogd?


Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6961 reacties
  • 15 november 2024

Hoi ​@KeesYagi ik kan het zo ook niet naar voren krijgen. Zowel niet in Edge, Firefox als Chrome. Ik vermoed dat dit een lokaal probleem is. Misschien een overijverige adblocker of iets dergelijks? Kan je toelichten welke browser je gebruikt? 


Paul.K
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6
  • Slimmerik
  • 250 reacties
  • 15 november 2024

Ik heb het ook in firefox


Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6961 reacties
  • 15 november 2024

Ah ja ik herkende even niet zo op een los plaatje maar dit hangt inderdaad samen met een bekend en lopend probleem met bepaalde onderdelen. Daar wordt nog steeds hard aan gewerkt :-) . Bedankt voor het melden iedereen!


  • Auteur
  • 5897 reacties
  • 15 november 2024

OK, ik was al verder aan het zoeken, dus toch even plaatsen dan maar :
Hier :

Zie ik :

 

Het ook :
Uit de broncode :  “Gebruik je wellicht een \uf8ff device”

 

En toch ook nog even ( omdat ik het niet kan laten :> )

Remco van KPN schreef:

Ik vermoed dat dit een lokaal probleem is.

Aha, herken de echte helpdesk werkwijze : altijd het probleem terugleggen  :-)

Remco van KPN schreef:

Misschien een overijverige adblocker of iets dergelijks? Kan je toelichten welke browser je gebruikt? 

KeesYagi schreef:

Voor de zekerheid nog even geprobeerd op een ander OS / browser, overal hetzelfde resultaat.

Zoals ik al zei :

KeesYagi schreef:

Ter info, niet echt belangrijk maar ik ben benieuwd.

We wachten het af.

 


PeterG
Superuser
  • 61158 reacties
  • 15 november 2024
Paul.K schreef:

Ik heb het ook in firefox

Inderdaad. Even de moeite genomen het oude beestje aan te krijgen. Maar op de Windows 10 laptop krijg ik die dingetjes ook in Firefox. Het is een (fout)code die aangeeft daar een plaatje te verwachten, volgens de html. Maar dat plaatje vervolgens niet gehost wordt. Niks zorgelijks.

Edge en Google Chrome negeren de code met ontbrekende afbeelding dan. Laten 'm in ieder geval niet zien. Alleen nuttig voor de website bouwers namelijk.

Zelf gebruik ik Firefox verder niet meer. Had er iets te vaak 'rare’ dingetjes in.


Paul.K
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6
  • Slimmerik
  • 250 reacties
  • 18 november 2024

Zo te zien is het opgelost 👍🏼

 


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17608 reacties
  • 18 november 2024

Klopt, bij mij ziet het er ook weer normaal uit  (Windows 11, Edge browser).

Bij scrollen blijft de “header” ook niet meer hangen, zodat de ruimte op het scherm weer volledig gebruikt wordt.


Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6961 reacties
  • 18 november 2024

Dank voor het melden iedereen. Volgens mij zijn er nu (tijdelijke) maatregelen getroffen als ik zo intern kijk. Het werkt dus beter nu? 


PeterG
Superuser
  • 61158 reacties
  • 19 november 2024
Remco van KPN schreef:

Dank voor het melden iedereen. Volgens mij zijn er nu (tijdelijke) maatregelen getroffen als ik zo intern kijk. Het werkt dus beter nu? 

Ja. Alleen...als ik nu naar MijnKPN  (webversie) (Appversie) verwijs doe ik het nu met link. Omdat ie niet bovenin staat.


Reageer