Ik kan al ruim een week geen zenderpakketten wijzigen, wanneer is dit weer mogelijk ?
Beantwoord
Ik kan al ruim een week geen zenderpakketten wijzigen, wanneer is dit weer mogelijk ?
Beste antwoord door joop2011
Welkom op het forum.
Het kan dat er een storing zit in MIJNKPN of (hoe heb je het eigenlijk geprobeerd?).
Er zijn ook andere methoden om het te regelen, gelukkig.
Je kan dit op vele manieren regelen;
Je kan KPN bellen 0800 0402
Chatten, zie hier.
Kies Televisie
Scrol (ver) na beneden en kies dat je contact wil.
Scrol (weer ver) na beneden en kies de middelste chatten.
Je kan wachten op een moderator, kan een paar dagen duren.
Vul dan wel je gegevens in je account hier in, alleen zij (moderators zijn van KPN) kunnen die gegevens zien.
Of Facebook.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.