Beantwoord
Automatische incasso wordt niet afgeschreven van juiste bankrekeningnummer
Sinds onze overstapservice is beeindigd bij onze vorige bank, kan KPN niet onze automatisch incasso innen
We hebben alle gegevens gewijzigd in MijnKPN voor de nieuwe bankrekening.
In MijnKPN en op de factuur wordt netjes het juiste nieuwe bankrekeningnummer getoond.
Maar klaarblijkelijk zit er toch iets fout waardoor de automatische incasso van de KPN nog steeds ons oude bankrekening nummer gebruikt
Dit heb ik nu al meerdere malen aan gegeven (lees iedere maand voor 6 maanden...) en telkens weer krijg ik te horen , ahaaaa het mandaat stond niet juist dit is nu verholpen...
Maar iedere maand weer lukt het de KPN niet om de automatische incasso te innen
Wanneer kan dit eens worden opgelost?
We hebben alle gegevens gewijzigd in MijnKPN voor de nieuwe bankrekening.
In MijnKPN en op de factuur wordt netjes het juiste nieuwe bankrekeningnummer getoond.
Maar klaarblijkelijk zit er toch iets fout waardoor de automatische incasso van de KPN nog steeds ons oude bankrekening nummer gebruikt
Dit heb ik nu al meerdere malen aan gegeven (lees iedere maand voor 6 maanden...) en telkens weer krijg ik te horen , ahaaaa het mandaat stond niet juist dit is nu verholpen...
Maar iedere maand weer lukt het de KPN niet om de automatische incasso te innen
Wanneer kan dit eens worden opgelost?
Beste antwoord door Erik van KPN
Je hebt niet meer gereageerd@werngee . Ik ga ervan uit dat je het via andere weg hebt laten verhelpen. Zo niet, reageer alsnog en vul je profiel in, dan help ik je verder.
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.