Skip to main content
Beantwoord

Automatische incasso wordt niet afgeschreven van juiste bankrekeningnummer

  • 8 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 429 keer bekeken

Sinds onze overstapservice is beeindigd bij onze vorige bank, kan KPN niet onze automatisch incasso innen
We hebben alle gegevens gewijzigd in MijnKPN voor de nieuwe bankrekening.
In MijnKPN en op de factuur wordt netjes het juiste nieuwe bankrekeningnummer getoond.
Maar klaarblijkelijk zit er toch iets fout waardoor de automatische incasso van de KPN nog steeds ons oude bankrekening nummer gebruikt
Dit heb ik nu al meerdere malen aan gegeven (lees iedere maand voor 6 maanden...) en telkens weer krijg ik te horen , ahaaaa het mandaat stond niet juist dit is nu verholpen...
Maar iedere maand weer lukt het de KPN niet om de automatische incasso te innen
Wanneer kan dit eens worden opgelost?

Beste antwoord door Erik van KPN

Je hebt niet meer gereageerd@werngee. Ik ga ervan uit dat je het via andere weg hebt laten verhelpen. Zo niet, reageer alsnog en vul je profiel in, dan help ik je verder.
Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

  • 0 reacties
  • 8 augustus 2019
Hallo @werngee , even met KPN bellen, afdeling facturering mobiel en/of vast.

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28261 reacties
  • 9 augustus 2019
Wat ontzettend vervelend is dit, Werngee. Vooral dat je het al zo vaak hebt aangegeven en dat het nog niet is opgelost. Wil je jouw gegevens invullen op je profiel, en hier laten weten als je dit gedaan hebt? Graag in het veld 'persoonlijke opmerking' dan even, voor de volledigheid, het juiste rekeningnummer plaatsen. Dan gaan we hiermee aan de slag om het nu goed gefixt te krijgen.

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28261 reacties
  • Antwoord
  • 16 augustus 2019
Je hebt niet meer gereageerd@werngee. Ik ga ervan uit dat je het via andere weg hebt laten verhelpen. Zo niet, reageer alsnog en vul je profiel in, dan help ik je verder.

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 28 april 2020

Dan zal ik het over het hooft hebben gezien. Heb wel mijn banknummer kunnen veranderen voor mijn telefoon,maar niet voor tv en internet. 

Dit nummer moet worden ***

 

Met vriendelijke groet en bedankt

Marry

 

Admin: rekeningnummer verborgen i.v.m. privacy


Jasper van KPN
Moderator

Hoi @Marry1965, ben jij dezelfde persoon als @werngee? Dan kunnen we samen natuurlijk verder kijken. Zou je jouw forumprofiel verder ook kunnen invullen, zodat het abonnement voor ons ook te vinden is? Met alleen het rekeningnummer kunnen we niets vinden. Als je het op je profiel invult, doe dit dan bij de vakjes waar 'privé’ bij staat. Dan is het alleen voor jou en moderators te zien, wel zo prettig voor jouw privacy :slight_smile: