Nav. trage wifi, foutmeldingen wel verbonden geen internet, iom. helpdesk besproken en wifimanager laten lopen. Kwamen er samen met helpdesk niet uit. Vervolgens bied help desk zelf aan kosteloos een monteur te sturen ! Wanneer er kosten gemaakt zouden gaan worden werd dit ter plaatse vooraf met de monteur besproken. 21-12-2010 Monteur is gekomen en heeft alleen maar installatie proberen te resetten. Opwaarderen/ vervangen van Experiabox V10 had geen toegevoegde waarde.
Helaas ging monteur zonder een werkbare installatie weer weg.
Internet was te traag om goede verbinding te krijgen met Super Wifi.
Zelf heb ik de installatie nu wel weer werkend gekregen.
Plots ontvang ik een e-mail met zichtbare kosten, nog geen maandelijkse factuur. Monteur heeft NIET besproken dat EUR 50,-- in rekening gebracht gingen worden. Heeft op zijn opdracht bon streep gezet en vermeld geen handtekening ivm. corona. terwijl ik best zelf had kunnen ondertekenen 1,5 meter !?
Hiervoor 23-12-2020 gebeld met KPN, in hun logfile is niet vermeld dat de monteur kosteloos zou zijn en wanneer er kosten gemaakt werden dit met mij nadrukkelijk besproken zou worden. Ik moest dit de volgende keer schriftelijk laten bevestigen. Mvr. Jellema ging proberen te achterhalen wat “de collega” nu precies had afgesproken en zou benadrukken dat collega met mij contact moest opnemen. Mvr. Jellema was niet bevoegd om de credit nota in te zetten, dit moet de betreffende collega doen. Het was waarschijnlijk dat KPN collega mij met "privé nummer” zou terugbellen. Toen ik het gesprek wilde afsluiten en vragen of van dit gesprek een schriftelijke bevestiging gestuurd kon worden werd mij mede gedeeld dat dit niet kon ?! Ik heb gevraagd om dan het hele gesprek maar weer te herhalen en heb dit toen opgenomen.
KPN heeft hierna geen contact verder met mij opgenomen !!
Op 11-01-2021 ontvang ik de maandfactuur inclusief EUR 50,-- monteurskosten.
Op 12-01-2021 gebeld met KPN, hetzelfde bovenstaande verhaal met gelijke strekking herhaald zich weer. Hier kom ik dus niet verder mee.
Bij aankoop van Super Wifi punten in 2020 is mij een prijs toegezegd van EUR 99,-- ipv. EUR 149,-- na vele klachten mbt. internet snelheid en stabiliteit. Afspraak ik moest eerst volle factuur ad EUR 149,-en betalen en later werd dan EUR 50,-- gecrediteerd / restitueerd. Dit nadrukkelijk besproken maar helaas ook niet bevestigd gekregen. Bij reklame werd mij verteld dat dit niet in de logfile was vermeld.
Dus geen restitutie / credit EUR 50,--
KPN gaat nu voor 2e keer mij laten betalen omdat de afspraken welke ze zelf maken niet nakomen. Ik ga de monteurskosten zeker NIET betalen omdat KPN geen goedkeuring heeft gehad van mij.
Zijn er mensen met soort gelijke ervaringen.
Momenteel hoop ik dat als KPN dit leest en alsnog contact met mij opneemt,
de klachten procedure werkt bij KPN namelijk niet goed!
John Pierik
admin: privé gegevens verwijderd