Goedenavond,
Sinds wij 1,5 jaar geleden verhuisd zijn hebben we al problemen met de wifi. We kregen bij de verhuizing de V10a experiabox en het is nooit meer helemaal goed geweest. Sinds eind december hebben we heel veel contact gehad met de klantenservice, maar een oplossing komt er niet want elke medewerker zegt iets anders. De eerste heeft de modem doorgemeten en wist te vertellen dat deze niet goed is en dat we een nieuwe zouden krijgen. Omdat het inmiddels 22 u ‘s avonds was afgesproken de volgende dag terug te bellen. Toen we terugbelden de volgende dag werd er gezegd dat we absoluut geen nieuw modem gaan krijgen, want de V10a is een prima modem. Deze medewerker heeft nogmaals de modem bekeken en constateerde dat 1 van de bekabelde wifi-versterkers die we een aantal jaar geleden hebben gekregen niet werkte. Hij zei dat we twee nieuwe bekabelde wifiversterkers thuis zouden krijgen. Drie weken later nog niks binnen, dus weer gebeld. Weer een andere medewerker zei dat we echt geen andere wifi- versterkers kregen. Deze medewerker vertelde ook dat er geen opdracht hiervoor in het systeem stond. Sowieso zou je ze niet thuiskrijgen maar krijg je een afspraak om de oude versterkers in een kpn winkel om te ruilen voor nieuwe. Ze ging de opdracht opnieuw in het systeem zetten ter goedkeuring. Ondertussen weer ruim een week verder en nog niks weer gehoord. Ondertussen is en blijft de wifi een treurnis en valt zelf soms het bekabelde internet uit (we hebben een thuiswerkplek noodgedwongen bekabeld aangesloten).
We zijn al jaren trouwe en zeer tevreden klanten, echter deze laatste ervaringen stellen ons nogal teleur. Het lijkt wel of niemand precies weet wat er nu wel en niet mag qua vervangen van slecht functionerende apparatuur. Thuiswerken wordt niet makkelijk zo, en ook de kinderen die thuisonderwijs online volgen kunnen zo niet uit de voeten.
Wie kan ons helpen om eindelijk weer goed functionerende wifi te krijgen?
Toevoeging: we hebben nog geen glasvezel helaas, nog gewoon ouderwetse kabel