Dag @Ben cq Maaike, goed dat je navraag doet. Er zijn verschillende manieren om jouw apparatuur te retourneren. Welke methode voor jou van toepassing is, is afhankelijk van de apparatuur en de situatie.
- Apparatuur dat je van ons in bruikleen hebt, zoals Experia Box en/of tv-ontvanger(s), ontvangen we graag retour. Je kunt de apparatuur in een willekeurige doos gratis terugsturen naar KPN, Antwoordnummer 10119, 2400VB Alphen aan den Rijn.
- Apparatuur dat je gekocht hebt in de winkel, bij de monteur of via de klantenservice kan je retourneren in een KPN winkel bij jou in te buurt.
- Apparatuur gekocht in de webshop Apparatuur voor Thuis kan je retourneren via Ceva Logistics. Volg hiervoor de retourstappen in de bevestigingsmail of de brief die bij de bestelling zit. Kom je er niet uit, dan kan je telefonisch contact opnemen met Ceva Logistics via 070 301 39 88.
De SuperWifi heb je gekocht en dienen dus retour gestuurd te worden via de KPN Winkel óf via Ceva Logistics, afhankelijk van waar je de SuperWifi hebt gekocht. Op die manier kunnen wij ervoor zorgen dat jij je geld ook terugkrijgt (mits binnen bedenktermijn van 14 dagen). Je hebt de SuperWifi nu teruggestuurd naar het Antwoordnummer. Dit zorgt helaas niet automatisch voor een terugbetaling.
Nu snap ik dat je toch wel graag je geld terug wilt. Kun je mij nog voorzien van een aankoopbewijs? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen!