Skip to main content
Beantwoord

Internet en TV vallen sinds kort regelmatig weg met box 12

  • 27 februari 2022
  • 18 reacties
  • 119 keer bekeken

@Kpn ik heb inmiddels 2 weken de experiabox 12, allemaal naar wens, alleen vandaag is deze uit zichzelf gaan resetten. Inmiddels deze avond al 5x. 
daardoor natuurlijk geen WiFi en geen tv. Totdat de reset weer klaar is. 
Waar kan dit aan liggen?

 

*admin: afgesplitst

Beste antwoord door Erwin van KPN

@Tom1986 Ik vermoed dat je al via andere weg contact met ons hebt gehad. Ik zie een monteur ingeboekt voor morgenvroeg. Is dat bij jou bekend?

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

  • 0 reacties
  • 28 februari 2022

Hoi @Tom1986 ,

Heb je glas of koper?

Staat het modem bij een warmtebron?

Heb je een switch of DVS?

Al eens het modem gereset?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 28 februari 2022

@martijn197108 
Koper,

Nee,

Ik denk DVS aangezien ik er geen switch tussen heb,

ja al gedaan. 


  • 0 reacties
  • 28 februari 2022

Hoi @Tom1986 ,

Is het DSL kabeltje rond of plat?Kan je eens een foto van het ISRA punt maken?

Je hebt deze stekkers dus?:
 

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 28 februari 2022

@martijn197108 

nee die zitten er niet tussen.  
ik heb wel WiFi repeaters van KPN er tussen. 
DSL kabel is plat. 


  • 0 reacties
  • 28 februari 2022

Een platte DSL kabel stoort vaak heel erg(zeer matige kwaliteit),Ik zou 0800-0402 even bellen om te vragen of ze een installatie-setje kunnen sturen met een ronde DSL kabel daarin.Dat is artikel nr  847172 mochten ze daar om vragen:sweat_smile:

Dat is gratis.


Erwin van KPN
Moderator

Hoi @Tom1986 . Welkom op het forum.

Hoe is dit afgelopen? Heb jij nog steeds dat de box12 zichzelf reset?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 9 maart 2022

@Erwin_  het probleem was 1 week weg en is vandaag al 4x weer voor gevallen in 15 minuten tijd. Dus ja, ik heb nog steeds last van een modem dat uit zichzelf reset. 


  • 0 reacties
  • 9 maart 2022

Heb je al een nieuw kabeltje?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 9 maart 2022

Nee dat heb ik niet, laatste keer klantenservice (vorige week) was de wachttijd erg lang (lees minimaal 20 minuten) daarna niet meer geprobeerd. 
Moet ik dus nog doen. 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22084 reacties
  • 9 maart 2022

Lijkt me meer een probleem met het israpunt.  Ik zou aandringen op een monteur.  Ronde kabel gaat je niet redden denk ik.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 9 maart 2022

Kan daar iemand van @Kpn op reageren?


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27572 reacties
  • 10 maart 2022

Hoi @Tom1986 . Misschien moeten we dit telefonisch even doorspreken. Kan ik jou bellen?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 10 maart 2022

@Erwin_ dat kan. Je hebt mijn nummer neem ik aan?


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27572 reacties
  • Antwoord
  • 11 maart 2022

@Tom1986 Ik vermoed dat je al via andere weg contact met ons hebt gehad. Ik zie een monteur ingeboekt voor morgenvroeg. Is dat bij jou bekend?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 11 maart 2022

@Erwin_  ja dat klopt. Ik heb nu helemaal geen internet en tv meer. Gisteren nog voor de middag al 67x uit zichzelf een reset gedaan. 


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27572 reacties
  • 12 maart 2022

Ik hoop dat die jouw verbinding weer kan repareren! Als er daarna nog steeds issues zijn, laat het weten!


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27572 reacties
  • 16 maart 2022

Hoe is dit afgelopen?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 18 maart 2022

@Erwin_ na 3 dagen gene tv en internet een monteur langs geweest. Deze heeft een experia v10 neergezet en ik had weet internet. Helaas viel er daardoor 1 Expedia versterker weg en 1 deed het daarna niet meer. Uiteindelijk op woensdag nog een andere monteur gekregen die alles perfect hersteld heeft. 
Wel heb ik nog steeds de Experia v10, maar ik heb weer alles. Dat is het belangrijkste. 
Dit topic mag dus gesloten worden.