Wat ben ik kwaad zeg! Ik heb net iemand
gesproken waarvan ik dacht dat hij mij zou helpen! Nou vergeet het maar !
Ik heb enkele keren aangegeven dat mijn WiFi boven in mijn slaapkamer steeds wegvalt of helemaal geen WiFi. Wat hij gedaan heeft is mijn modem experia box v10 herstarten!
Vervolgens zegt hij dat alles naar behoren werkt wat dus niet zo is! Wat ik ook raar vind is dat ik vroeg hoelang ik de experiabox v10 heb en dat je die kan omruilen om de 3-5 jaar.
Dat kon hij dus NIET zien.
In de winkel waar ik een poos geleden was hadden ze gezegd dat ik de experiabox v10 kan omruilen . Reactie van deze medewerker: dat vond hij maar raar! Ik krijg dus GEEN nieuwe modem! Schandalig zoals ik behandeld ben! Ik heb al heel lang een abonnement bij KPN! En altijd keurig geholpen, maar vandaag totaal NIET!
Admin: eigen topic voor je aangemaakt [Origineel]