Als ik het contract met een jaar wil verlengen kun je dan weer korting krijgen?
Meestal zeggen ze ga maar naar een ander, als je dat dan doet kan er wel veel.
Tips om hoe ik dit kan aanpakken?
Marcel
Beste antwoord door Joep1965
Sowieso kan je het contract niet verlengen. Na een jaar wordt het maandelijks opzegbaar. Je kunt een poging wagen door te bellen met de klantenservice 0800-0402. Verwacht er niet teveel van want echt gul met korting zijn ze niet want de meeste mensen blijven toch wel😉.
Sowieso kan je het contract niet verlengen. Na een jaar wordt het maandelijks opzegbaar. Je kunt een poging wagen door te bellen met de klantenservice 0800-0402. Verwacht er niet teveel van want echt gul met korting zijn ze niet want de meeste mensen blijven toch wel😉.
Ik wist het tot voor kort niet, maar je kunt tegenwoordig wel degelijk je thuisabonnement verlengen. Er is op die manier een mogelijkheid om te besparen op je maandelijkse kosten en zo de inflatiecorrectie te ontlopen.
Je kunt na afloop van jouw contractperiode via het gratis telefoonnummer 0800-0402 vragen om een verlenging van jouw contract (nieuw jaarcontract) en dan meteen vragen om een overstap naar KPN TV+. Dan krijg je ook een nieuwe ontvanger. In de meeste situaties ga je dan besparen op je kosten. (En soms krijg je weer een tijdelijke korting, bij mij was dat wel zo.) Check de huidige prijzen via dit schema:
Lees alles over de voor- en nadelen van KPN TV+ in dit topic:
Voor ons is het een jaarlijks terugkerend moment: contract loopt af, we bellen KPN en krijgen dan een korting die kan oplopen tot 50% gedurende 6 maanden. Daarna betaal je gewoon de volle pond voor de volgende 6 maanden maar kan je aan het eind van het jaar weer opnieuw beginnen.
Voor ons is het een jaarlijks terugkerend moment: contract loopt af, we bellen KPN en krijgen dan een korting die kan oplopen tot 50% gedurende 6 maanden. Daarna betaal je gewoon de volle pond voor de volgende 6 maanden maar kan je aan het eind van het jaar weer opnieuw beginnen.
Dat is dan heel fijn voor u dat da u lukt om korting te krijgen. Maar de meeste klanten krijgen dat niet voor elkaar.
Voor ons is het een jaarlijks terugkerend moment: contract loopt af, we bellen KPN en krijgen dan een korting die kan oplopen tot 50% gedurende 6 maanden. Daarna betaal je gewoon de volle pond voor de volgende 6 maanden maar kan je aan het eind van het jaar weer opnieuw beginnen.
Dat is dan heel fijn voor u dat da u lukt om korting te krijgen. Maar de meeste klanten krijgen dat niet voor elkaar.
Voor ons is het een jaarlijks terugkerend moment: contract loopt af, we bellen KPN en krijgen dan een korting die kan oplopen tot 50% gedurende 6 maanden. Daarna betaal je gewoon de volle pond voor de volgende 6 maanden maar kan je aan het eind van het jaar weer opnieuw beginnen.
Dat is dan heel fijn voor u dat da u lukt om korting te krijgen. Maar de meeste klanten krijgen dat niet voor elkaar.
Dat zou kunnen, maar zoals elders gezegd, gewoon bellen en proberen. Het kost KPN meer geld als ze een abonnee kwijtraken en terug moeten winnen dan die behouden met een tijdelijke korting.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.