Hallo, deze ochtend slimme meters laten plaatsen en sindsdien geen internet en wifi meer. Op de modem brandt het internetlampje niet en het servicelampje brandt oranje. Al 20x heropgestart, ook het glasvezelbakje. Ook al 2x reset gedaan. Niets helpt. Slimme meters hangen in zelfde kast als glasvezelbakje. Ik heb op internet gelezen dat kpn de router op een andere frequentie kan zetten want ik vermoed dat de slimme meters de internetverbinding hypothekeren. Zou graag snel van dit probleem vanaf zijn. Dank voor de hulp.
Beantwoord
Geen internet en oranje servicelampje na installatie slimme meters
Beste antwoord door Boskat2
KPN monteur was er uiteindelijk om 11u. Ze hadden aan haar doorgegeven van 8 tot 12 en aan mij van 8 tot 10u...soit, het bakje is vervangen nu. Eindelijk! 😁
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.