Skip to main content
Beantwoord

Adapter glasvezel kastje defect, hoe krijg ik nieuwe?

  • 31 december 2023
  • 3 reacties
  • 180 keer bekeken

De oplader is stuk, ik het er gelukkig 1 gevonden die past, maar die is van mijn externe harde schijf. Hoe kom ik aan een nieuwe?

Beste antwoord door RBxx

Bellen met klantenservice op 0800-0402. Het is een storing, dus je kan 24/7 bellen.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17534 reacties
  • Antwoord
  • 1 januari 2024

Bellen met klantenservice op 0800-0402. Het is een storing, dus je kan 24/7 bellen.


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14728 reacties
  • 2 januari 2024

Hi @Harrie_w,

Ik zie dat RBxx je al te hulp is geschoten en hoop dat je inmiddels een nieuwe hebt weten aan te vragen via de telefonische klantenservice ðŸ˜Š


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 2 januari 2024

Dat is inmiddels gebeurd.