Ben nu 2 jaar bezig en nog geen glasvezel. 3 x afpraak met een monteur, 3 x niks. Adsl lijn is slecht en we krijgen geen glasvezel. Vele afdelingen gesproken en geen resultaat. Van de back office afdeling te horen dat de koperlijn niet gerepareerd wordt en dat de glasvel eerst een onderzoek gestart moet worden. Deze komt pas op 27 dec. Als ik eerder glasvezel wil moeten we maar naar Delta gaan. Als dan het abonnement bij Delta afgelopen is, mag ik dan weer bij de kpn terug komen, misschien ligt er dan glasvezel. Kpn dit verdient weer geen schoonheids prijs groeten Ron
Ik wil koper omzetten naar glasvezel maar het lukt steeds maar niet
Beste antwoord door Maja van KPN
Zoals ik al schreef, ik heb alle afdelingen gehad. Netwerk, back office, glaspoort, klachten afdeling. Hoezo verkeerde loket.
Zou heel fijn zijn dat ik bij 1 kpn terecht kan en niet alle afdelingen wordt door verwezen.
Wat hiermee bedoeld wordt, is dat wij via de community niet betrokken zijn bij de aanleg van glasvezel, ook ik als moderator kan hier geen invloed op uitoefenen of navraag over doen. Als je via al deze afdelingen nu op het punt bent aanbelandt dat er en op 27 december een haalbaarheidsonderzoek is ingepland, dan is dat hoe de zaken er voor staan en er zal niet sneller iets gedaan kunnen worden. Hoe graag ik ook anders nieuws voor je had gehad, meer dan dit kan er nu niet voor je ondernomen worden 😕
Tot de glasvezel volledig aangelegd is, is de speciale netwerkafdeling jouw aanspreekpunt binnen KPN. (0880 06 37 44, bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.