Skip to main content
Beantwoord

Slechte wifi sinds update Experia Box V10

• 16 januari 2025
  • 3 reacties
  • 161 keer bekeken

Hallo, 

ik heb de update van mijn v10 modem gehad. Ben er niet blij mee.  Smart lampen werken niet (Goed), slechte wifi. Ik zie nu dat er een wifi signaal is van de wifi naam die ik gegeven heb. Maar ook een wifi signaal met de originele modem naam/nummer (zelfde wachtwoord). Deze lijkt stabieler.  Wat gebeurt er met apparaten wanneer ik de wifi naam verander in “mijn KPN”. Zie die automatisch dat de naam verandering het netwerk is waar ze mee verbonden waren?  Ik kan nergens in mijn modem overigens mijn vorige netwerk vinden (welke slechte wifi uitzend) dus weet ook niet hoe ik die kan uitzetten.. ook staan er een hoop apparaten op Dat netwerk welke ik op het stabielere wil, echter van veel apparaten weet ik niet hoe dat over te zetten.. iemand hetzelfde probleem?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@morice. Wat vervelend dat je na de update van je V10 modem problemen hebt met je smart lampen en slechte wifi-verbindingen. Wanneer je de wifi-naam verandert in de webinterface van jouw ExperiaBox v10, zou het moeten dat de apparaten automatisch het bekende netwerk kiezen zodra ze opnieuw verbinding maken. Dit gebeurt meestal na het opnieuw opstarten van de apparaten. Het onderstaande topic legt uit hoe je het 2,4 en 5Ghz wifinetwerk kan splitsen. Wellicht helpt dit jou ook verder. 

Bekijk origineel

3 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 16411 reacties
  • Antwoord
  • 20 januari 2025

Hoi ​@morice. Wat vervelend dat je na de update van je V10 modem problemen hebt met je smart lampen en slechte wifi-verbindingen. Wanneer je de wifi-naam verandert in de webinterface van jouw ExperiaBox v10, zou het moeten dat de apparaten automatisch het bekende netwerk kiezen zodra ze opnieuw verbinding maken. Dit gebeurt meestal na het opnieuw opstarten van de apparaten. Het onderstaande topic legt uit hoe je het 2,4 en 5Ghz wifinetwerk kan splitsen. Wellicht helpt dit jou ook verder. 

• Auteur
  • Helper
  • 34 reacties
  • 7 februari 2025

Dank allemaal.. probleem opgelost door wifi naam te veranderen.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16196 reacties
  • 10 februari 2025

Goed om te lezen dat het gelukt is ​@morice! Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer