Skip to main content
Beantwoord

Waarom krijg ik geen Box 14 bij nieuwe KPN abonnement?

• 20 februari 2025
  • 2 reacties
  • 173 keer bekeken

Ik heb onlangs een nieuw kpn internet abonnement afgesloten. Nu zie ik vandaag dat ik een kpn box 12 opgestuurd ga krijgen. 

waarom krijg ik niet gewoon het nieuwste model de 14. 

zie namelijk alleen negatieve dingen over de 12 dat hij steeds uitval. Of onverwachts opnieuw opstart. 

probeer ook contact te krijgen met kpn . Maar meneer de chatbot snapt er niks van!!! 

goed begin van een nieuwe abbonee:-( 

Beste antwoord door RBxx

john_stolwijk schreef:

De Box 14 is alleen voor klanten die een KPN Glasvezel abonnement nemen van 4 Gbit/s.

zie namelijk alleen negatieve dingen over de 12 dat hij steeds uitval. Of onverwachts opnieuw opstart.

Dat is de aard van een forum. Mensen met problemen melden zich, de vele anderen zonder problemen komen hier niet. De KPN Box 12 is een prima modem.

probeer ook contact te krijgen met kpn . 

Bel met KPN klantenservice op 0800-0402.
Bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 18.00 uur, zaterdag tot 17.00 uur. Of maak online een belafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Bekijk origineel

2 reacties

PPR058x
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN medewerker
  • 170 reacties
  • 20 februari 2025

​@john_stolwijk 

Je krijgt alleen een box 14 bij een 4Gbit abonnement. Box 12 is een prima modem.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17617 reacties
  • Antwoord
  • 20 februari 2025
john_stolwijk schreef:

De Box 14 is alleen voor klanten die een KPN Glasvezel abonnement nemen van 4 Gbit/s.

Dat is de aard van een forum. Mensen met problemen melden zich, de vele anderen zonder problemen komen hier niet. De KPN Box 12 is een prima modem.

probeer ook contact te krijgen met kpn . 

Bel met KPN klantenservice op 0800-0402.
Bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 18.00 uur, zaterdag tot 17.00 uur. Of maak online een belafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Reageer