Skip to main content
Sticky

Afmelden of verwijderen KPN Community account

Afmelden of verwijderen KPN Community account
Toon eerste bericht

• 10 februari 2025

Hi kunnen jullie mijn KPN Community Account verwijderen? Ik had enkel 1 vraag geüpload met 1 reactie (beide van mijzelf) die inmiddels telefonisch zijn opgelost. Omdat hier verder niemand anders bij betrokken is, indien mogelijk ook verwijderen (probleem is namelijk al opgelost). 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Gedaan ​@Kim C.

• 18 februari 2025

Goedemiddag ik wil mijn Forumaccount hier beëindigen omdat mijn vraag inmiddels beantwoord is door de KPN alvast bedankt voor de service  

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
Mart2405 schreef:

Goedemiddag ik wil mijn Forumaccount hier beëindigen omdat mijn vraag inmiddels beantwoord is door de KPN alvast bedankt voor de service  

Goed om te horen dat jouw vraag van antwoord is voorzien ​@Mart2405. Jouw verzoek zal worden uitgevoerd. 

• 20 februari 2025

wilt u mijn account beeindigen?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
Sjef K schreef:

wilt u mijn account beeindigen?

Bij deze voor je geregeld!

• 22 februari 2025

Graag mijn account verwijderen.

Ik weiger verdere werkzaamheden te verrichten waar ik niks voor terug krijg.

Heb 284 keer een zekere arbeid voor dit forum verricht en er niks voor teruggezien.

Ik begrijp dat het verwijdern van mijn account geen invloed heeft op mijn KPN ID.

Als dat wel zo is, graag terugkoppelen vanaf uw kant.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15

Ik respecteer jouw afweging ​@Krijskever. Ik zou het jammer vinden als je de KPN Community verlaat maar dat blijft natuurlijk een persoonlijke keuze uiteraard.

Het verwijderen van het account heeft inderdaad geen effect op het KPN ID. Dus dat is geen belemmering. Als je het zeker weet geef hier maar een seintje en dan maak ik het in orde.

Edit 14:43. Enkele berichten verwijderd. Dit topic is specifiek bedoelt voor verwijderen van accounts. Niet voor een discussie of tutoyeren of motieven voor het verwijderen van een account. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
Krijskever schreef:
Remco van KPN schreef:

Ik respecteer jouw afweging ​@Krijskever. Ik zou het jammer vinden als je de KPN Community verlaat maar dat blijft natuurlijk een persoonlijke keuze uiteraard.

Het verwijderen van het account heeft inderdaad geen effect op het KPN ID. Dus dat is geen belemmering. Als je het zeker weet geef hier maar een seintje en dan maak ik het in orde.

……...

Uw account is bij deze verwijderd. Ik wen u een prettig weekend!

• 24 februari 2025

Hi, mijn vraag is beantwoord en daarom wil ik mij afmelden voor de community

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
Ans59 schreef:

Hi, mijn vraag is beantwoord en daarom wil ik mij afmelden voor de community

Bij deze voor je geregeld!

• 26 februari 2025

Svp mijn kpn profievoor deelname aan kpn community  beëindigen.

Dank je wel.

Mvgr

Paul Schnabel 

Admin: Reactie verplaatst naar dit topic over afmelden van de Community

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@schna008 Hi Paul, ik heb je vraag hier naartoe verplaatst.

Ik zal je account voor je verwijderen. Mocht je je in de toekomst bedenken, maak dan gerust een nieuw account aan!

• 11 maart 2025

Graag account verwijderen. Dank je wel

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
Tommy Zhou schreef:

Graag account verwijderen. Dank je wel

Ga ik voor je doen ​@Tommy Zhou. Mocht je je in de toekomst bedenken, maak dan gerust een nieuw account aan!

• 13 maart 2025

Hoi, graag mijn account op dit kpn forum verwijderen. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15

Jammer dat je afscheid van ons neemt ​@Marloes22222. Ik heb je account bij deze verwijderd. Maak in de toekomst gerust nog eens een account aan als we iets voor je kunnen betekenen. 

• 4 april 2025

Ik wil mijn community account in zijn volledigheid verwijderd hebben, alles moet verwijderd worden, zo ook mijn topics. Bvd

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
Sebasss schreef:

Ik wil mijn community account in zijn volledigheid verwijderd hebben, alles moet verwijderd worden, zo ook mijn topics. Bvd

Je topics kunnen we niet verwijderen, maar wel je account. In de topics waar je hebt gereageerd komt er dan Anonymous bij te staan. Bij deze is je account verwijderd. 

• 12 april 2025

Ik wil mijn account verwijderen, ik heb antwoord gekregen op mijn vragen.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
GebruikerAlex schreef:

Ik wil mijn account verwijderen, ik heb antwoord gekregen op mijn vragen.

Prima ​@GebruikerAlex, bij deze verwijderd! 

Reageer