Skip to main content

Wij hebben thuis een probleem met wifi bereik. Ik heb meerdere merken uitgeprobeerd en helaas zonder gewenste resultaat. Ons huis is uit beton gebouwd (ook de binnenwanden) waardoor wifi signaal behoorlijk belemmerd wordt. Onlangs heb ik 5 Nest pro wifi punten aangesloten en zelfs daarmee heb ik niet in het gehele huis wifi dekking. Helaas hanteert google een max van 5 wifi versterkers. 
 

ik zou graag willen weten of kpn ook een maximum hanteert voor kpn superwifi 2 punten?

Hallo @Aantal superwifi 2  voor zover ik weet niet, ik lees binnen dit forum dat iemand zelfd 6 wifipunten werkend heeft en toen werd er gekscherend gezegd of hij misschien in een kasteel woonde😎😉


Nee, kpn hanteert geen maximum aantal superwifi's.

Om voordeliger superwifi punten te halen is het misschien verstandig om een monteur in te plannen a €70 en bij hem of haar superwifi punten aan te schaffen. Deze verkoopt ze voor €61,50 per stuk ipv €99 zoals op de website te zien is. Als voordeel worden ze ook voor je geïnstalleerd en krijg je advies.


Nee er is geen maximum aan het aantal WiFi punten bij KPN. 

Maar even een vraag: heeft u een goed bekabeld utp netwerk zodat u de WiFi punten meest bekabeld aan kunt sluiten? Want 6 SuperWiFi's aanschaffen en allemaal draadloos installeren is mijns inziens redelijk nutteloos. 


Nee er is geen maximum aan het aantal WiFi punten bij KPN. 

Maar even een vraag: heeft u een goed bekabeld utp netwerk zodat u de WiFi punten meest bekabeld aan kunt sluiten? Want 6 SuperWiFi's aanschaffen en allemaal draadloos installeren is mijns inziens redelijk nutteloos. 

Wij hebben in alle kamers een utp punt laten aanleggen en kan derhalve alles bekabeld aansluiten


Nee, kpn hanteert geen maximum aantal superwifi's.

Om voordeliger superwifi punten te halen is het misschien verstandig om een monteur in te plannen a €70 en bij hem of haar superwifi punten aan te schaffen. Deze verkoopt ze voor €61,50 per stuk ipv €99 zoals op de website te zien is. Als voordeel worden ze ook voor je geïnstalleerd en krijg je advies.

Dank voor de tip, ik zag dat je ook online voor dat bedrag kan krijgen (iets met tooling wifi instellen en vervolgens kreeg ik advies om wifi versterkers aan te schaffen met korting)


Nee, kpn hanteert geen maximum aantal superwifi's.

Om voordeliger superwifi punten te halen is het misschien verstandig om een monteur in te plannen a €70 en bij hem of haar superwifi punten aan te schaffen. Deze verkoopt ze voor €61,50 per stuk ipv €99 zoals op de website te zien is. Als voordeel worden ze ook voor je geïnstalleerd en krijg je advies.

Dank voor de tip, ik zag dat je ook online voor dat bedrag kan krijgen (iets met tooling wifi instellen en vervolgens kreeg ik advies om wifi versterkers aan te schaffen met korting)

Klopt maar zo ver ik weet kan je er dan maximaal twee tegen een gereduceerd tarief bestellen. Maar indien je er wel meer kan bestellen is het helemaal goed natuurlijk.