Skip to main content
Vraag

Kan de witte SuperWifi vervangen worden door de zwarte SuperWifi?

• 11 februari 2025
  • 7 reacties
  • 320 keer bekeken

Ik heb 3 witte kpn super wifi punt thuis. Sinds 2 weken werken ze niet meer, de groene lampjes blijft maar snel knipperen. 

Tientalen keer heb ik zowel de modem Box 12 en de Super wifipunten gereset en opnieuw aangesloten. Helaas knipperen de groene lampje steeds hetzelfde (snel).

Ik las op de forum dat men de witte superwifi punt kan omruilen voor de superwifi punt 2, omdat na de laatste update de witte wifipunt niet meer werkt met de modem!  Kan ik ze inruilen voor de Superwifi punt 2? 

Groeten,

Denny

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22767 reacties
  • 11 februari 2025

Het klopt dat de witte superwifi's (nog) niet samenwerken met de box 12. Tot de superwifi's voorzien van de nieuwe software is één superwifi met een kabel aansluiten op het modem een goede oplossing. Omruilen gaat KPN niet doen.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 11475 reacties
  • 11 februari 2025

Beste ​@Infi245 zie onderstaande link aangaande de updates voor de witte wifipunten:

Dus vervangen hoeft dus niet (meer)

Omruilen kan trouwens toch niet, ze zijn je eigendom.

Als je de zwarte wifipunten wilt kun je ze huren of kopen en dan de witte op een verkoopsite, zoals MP, zetten bijvoorbeeld.

Succes

CC ​@Joep1965 

• Auteur
  • Topper
  • 16 reacties
  • 14 februari 2025

Dan maar naar andere provider.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22767 reacties
  • 14 februari 2025

Heb je niet één superwifi met een kabel aangesloten op het modem?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 11475 reacties
  • 14 februari 2025
Infi245 schreef:

Dan maar naar andere provider.

Waarom ​@Infi245 ???

Wat is er mis met KPN als provider dat (hier) niet opgelost kan worden?

• Auteur
  • Topper
  • 16 reacties
  • 14 februari 2025

T is juist de bedoeling dat sw zonder internet kabel kan functioneren. Daarom heb ik ook 3 sw. Voordat er geüpdatet wordt, werkten alle 3 super, echt super. Het heeft toch raar als ik nu kabel moet trekken naar verdiepingen zodat de sw kunnen werken. Want zonder kabel blijven de lampje niet constant groen branden.

• 6943 reacties
  • 14 februari 2025

Welke firmware staat er nu op de KPN Box? Weet je dat?

✕

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic