Skip to main content
Beantwoord

Mijn Experia Box V10 en SuperWifi punt geven geen IP adres meer af

  • 5 September 2024
  • 2 reacties
  • 27 keer bekeken

Regelmatig heb ik storingen waarbij het niet lukt om op mijn eigen WIFI te komen. Nu snap ik dat mijn Superwifi2 een MESH netwerk creert maar schijnbaar gaat het fout bij de DHCP instellingen. Vandaar het verzoek om een betere (hogere versie ExperiaBox) router op te sturen die het MESH netwerk wel ondersteund en samenwerk met mijn 3 superwifi punten. 

Hi @Hendrik_72 en welkom bij de KPN Community. Tenzij het modem defect is kunnen we deze niet omruilen.
Je huidige modem zou ook goede wifi moeten hebben, dus ik raad je aan om onze oplossingen voor trage en wegvallende wifi door te nemen. 

Gezien je ook SuperWifi gebruikt stuur ik ook de SuperWifi informatie mee. Daarin staat bijvoorbeeld ook benoemd dat een schone installatie van de SuperWifi punten kan helpen bij wifi problemen en hoe je deze uitvoert. 
Wat het IP adres betreft, dat is een bekende beperking. Zie hiervoor ook onze Experia Box V10 Product Update onder het kopje bekende beperkingen > topologie. 
Als het Wifipunt in de DHCP tabel wel netjes een IPv4 adres heeft, dan functioneert hij ook en heeft het geen gevolgen voor de werking.

Mocht dat allemaal niet helpen, neem dan contact met ons op via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. Dan kan mijn collega alles met je doornemen!
Hopelijk is het dan snel opgelost. 🙂

 

Edit: Info aangepast naar V10 in plaats van Box 12


Welke firmware heeft jouw V10 @Hendrik_72 ???


Reageer