Skip to main content
Beantwoord

Werken witte en zwarte SuperWifi met elkaar samen?

• May 16, 2025
  • 4 reacties
  • 102 keer bekeken

Ik heb nieuwe zwarte wifi superpunten ontvangen. Werken de witte en zwarte samen, oftewel, kun je ze net elkaar verbinden? De KPN helpdesk geeft wisselende antwoorden. Ik hoop dat iemand hier het antwoord weet. 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Als ze groen branden hebben ze in elk geval stabiel verbinding. 🙂

Je kunt altijd inloggen op de webinterface van de SuperWifi. Daar kun je zien wat verbonden is met de apparaten bijvoorbeeld, dus je kunt daar rondneuzen om te zien hoe het gaat met de verbinding van de punten. 

Mocht je bijvoorbeeld merken dat de wifi verbinding ondanks dat wegvalt, dan kun je via de webinterface ook zien wat de softwareversie van de punten is. 
Ook kun je dan de Wifi Manager doorlopen om de wifi instellingen te verbeteren. 

Daarnaast hebben we ook nog wat tips voor het oplossen van trage en wegvallende wifi, dus hopelijk is het met al die tips stabiel! 

Mocht het al stabiel werken, dan kun je de tips uiteraard laten voor wat het is. 🙂

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • May 16, 2025

Beste ​@MartijnMichel als ze de gelijke firmware hebben wel, anders niet.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@MartijnMichel! Jan vat het goed samen. 😁 Vanwaar de vraag? Heb je niet het idee dat ze samenwerken? 

Zo niet, hebben ze dan allemaal dezelfde softwareversie? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 19, 2025

Dank Sanne, ik twijfel eraan, en een telefoongesprek met KPN gaf geen uitsluitsel. Alle lampjes branden wel groen, maar of dat ook betekend dat ze samenwerken en verbinding maken, weet ik niet zeker. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 21, 2025

Als ze groen branden hebben ze in elk geval stabiel verbinding. 🙂

Je kunt altijd inloggen op de webinterface van de SuperWifi. Daar kun je zien wat verbonden is met de apparaten bijvoorbeeld, dus je kunt daar rondneuzen om te zien hoe het gaat met de verbinding van de punten. 

Mocht je bijvoorbeeld merken dat de wifi verbinding ondanks dat wegvalt, dan kun je via de webinterface ook zien wat de softwareversie van de punten is. 
Ook kun je dan de Wifi Manager doorlopen om de wifi instellingen te verbeteren. 

Daarnaast hebben we ook nog wat tips voor het oplossen van trage en wegvallende wifi, dus hopelijk is het met al die tips stabiel! 

Mocht het al stabiel werken, dan kun je de tips uiteraard laten voor wat het is. 🙂