Ik heb hetzelfde probleem met de telefoons. TV, Soundbar en andere apparaten hebben er geen last van.
Nu heb ik de 5 GHZ bandbreedte in het modem van 160 naar 80 gezet, gelijk aan de SuperWIFI punten. Andere instellingen staan gelijk.
Afwachten maar weer.
Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
Beste antwoord door Alexandra van KPN
Hoi ​@Klopt, om je goed te kunnen helpen en het overzichtelijk te houden heb ik een eigen topic voor je vraag en reacties gemaakt. Niet fijn dat je wifi niet lekker meer werkt, ik lees dat je SuperWifi 1 gebruikt.
We hebben in dit artikel een hele boel tips verzameld voor wat je kunt doen als je SuperWifi1 na een update niet lekker meer werkt. In veel gevallen helpt dit:
Heb je de tips opgevolgd en kom je er toch niet uit of wordt het niet beter? Maak dan een belafspraak. Een van mijn collega's belt je terug wanneer het jou uit komt, en helpt je verder om het op te lossen.
Goed omschreven. Wij ervaren exact hetzelfde probleem. Laptops met Windows werken prima over wifi. 2 android telefoons hebben regelmatig problemen terwijl de verbinding met wifi in orde is. Precies begonnen na de laatste modem update. Na het resetten van de modem lijkt het allemaal even te werken en na een korte tijd beginnen de problemen opnieuw. Heel frustrerend dit.
Ik heb hetzelfde probleem, nu maar weer een instelling veranderd en afwachten.
Hoi ​@Klopt, om je goed te kunnen helpen en het overzichtelijk te houden heb ik een eigen topic voor je vraag en reacties gemaakt. Niet fijn dat je wifi niet lekker meer werkt, ik lees dat je SuperWifi 1 gebruikt.
We hebben in dit artikel een hele boel tips verzameld voor wat je kunt doen als je SuperWifi1 na een update niet lekker meer werkt. In veel gevallen helpt dit:
Heb je de tips opgevolgd en kom je er toch niet uit of wordt het niet beter? Maak dan een belafspraak. Een van mijn collega's belt je terug wanneer het jou uit komt, en helpt je verder om het op te lossen.
Bedankt voor de tip.
Ik heb het modem gereset en 1 schone SuperWifi 1 met draad aangesloten, de instellingen aangepast en ga dit een aantal dagen zo laten. Blijft het goed werken dan de tweede draadloos erbij.
Top, goed om te horen ​@Klopt! Ik hoop dat het goed blijft. Zo niet, maak dan gerust de belafspraak, dan helpen mijn collega's je verder met oplossen.
Inmiddels heb ik 1 SuperWifi 1 bedraad aan het modem en een andere SuperWifi 1 draadloos in huis.
Alles weer "schoon" geïnstalleerd en TOEN daarna de instellingen in het modem en de SuperWifi's aangepast volgens het advies in de Kennisbank (zie link in deze topic).
Het draait nu zonder problemen twee dagen, voorheen had ik direct na de installatie al problemen.
Goede hoop en toch nog maar even afwachten.
Tenslotte:
Er wordt vanuit KPN meer de nadruk gelegd op een schone installatie en niet dat de instellingen aangepast moeten worden, m.i. zou dat ook vermeld moeten worden.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.