Hola,
Sinds kort 2 SuperWifi2 in gebruik, prima dingen overigens maar ik wil je aan de muur bevestigen. De meegeleverde beugels zijn daar niet voorbedoeld dus is de vraag of er muurbeugels voor te verkrijgen zijn?
Hola,
Sinds kort 2 SuperWifi2 in gebruik, prima dingen overigens maar ik wil je aan de muur bevestigen. De meegeleverde beugels zijn daar niet voorbedoeld dus is de vraag of er muurbeugels voor te verkrijgen zijn?
Er is geen muurbeugel voor beschikbaar.
dan moet de 3d printer aan de slag
Hallo
Zonder de beugel kan je de SuperWifi2 ophangen aan het ‘sleutelgat’ aan de achterzijde.
De voedingssteker is haaks, maar als je ook de RJ45 aansluitingen wil gebruiken is dat wat onhandig. Dan zitten de kabels in de weg en hangt de SuperWifi scheef.
Er zit aan de achterzijde een gaatje in om op te hangen:
Hallo
Zonder de beugel kan je de SuperWifi2 ophangen aan het ‘sleutelgat’ aan de achterzijde.
De voedingssteker is haaks, maar als je ook de RJ45 aansluitingen wil gebruiken is dat wat onhandig. Dan zitten de kabels in de weg en hangt de SuperWifi scheef.
Er zijn ook haakse utp stekkertjes.
Dat helpt, maar het blijft ’behelpen’. Vlak tegen de muur ophangen wordt het niet.
Gat in de muur hakken...
Hi
Hallo
Er is geen muurbeugel beschikbaar. Mogelijk kun je zelf wat uitproberen met het ene bevestigingsgaatje in de achterkant? Misschien heb je ergens een balk tegen het plafond waar je een haakje in kunt maken?
Hola,
Beste
De beugel is bestemd als voet voor het wifipunt en kun je met het ophangoog het wifipunt aan een muur ophangen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.