Skip to main content
Antwoord

Apparaten maken verbinding met mijn modem maar niet met mijn Wifi-versterkers

• November 6, 2025
  • 7 reacties
  • 138 keer bekeken

frankkuijper59
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Hallo

Hallo ik heb een Experia Box V 10.

Daarbij 2 wfi versterkers ( WIT)

Sinds de laatste update koppelen de apparaten automatisch aan het modem en staan er geen apparaten verbonden met een van de wifi versterkers.

Dat was vroegers wel zo en kon ik zien welke apparaten er met de wifiversterkers verbonden waren. Nu is bijna altijd alles gekoppeld aan mijn modem.

Moet ik de wifi op het modem uitzetten? Dan valt alle wifi uit…dus ook de wifi versterkers .

Opstarten en opnieuw instaleren? Heb ik gedaan en niet geholpen.

Ik wil dat de apparaten verbonden zijn met de wifi versterkers…en niet met het modem.. Ik heb ze niet voor niks aangeschaft.

Nog ideeën om dat te verhelpen.

Was met de oude app THUI goed zichtbaar er werkt het wel.

Nu dus niet meer

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi renquist, het goede nieuws is dat we zowel voor de SuperWifi 1 en de Experia Box V10 2 updates hebben uitgerold. Dit zijn deze onderstaande updates. Er zal hopelijk ook een handmatig update knop komen in de interface van de V10. Lees dus onderstaande even door en hou dit in de gaten. 

Experia Box V10: Update naar V10.C.25.08.15

SuperWifi 1: Update naar SW1.C.25.14.02

7 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • November 7, 2025

Ik heb exact hetzelfde probleem. Alle apparaten verbinden met het modem en niet meer met de versterkers. De versterkers zijn bedraad. Ik heb ze al een aantal keer herstart maar dat helpt niet. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • November 9, 2025

Hi ​@frankkuijper59 en Ing_k, goed en terecht dat jullie dit melden. 

Dit is ons opgevallen en bekend. Dit heeft met de mesh functionaliteit te maken. Er wordt achter de schermen hard gewerkt en zal opgelost moeten worden in nieuwe updates. Deze verwachten we op korte termijn. 

Vergeet je niet om je te abonneren op de Product Updates via onderstaande link. Klik daar bovenaan op Abonneren. 

Product Updates | KPN Community

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 15, 2025

Hi renquist, het goede nieuws is dat we zowel voor de SuperWifi 1 en de Experia Box V10 2 updates hebben uitgerold. Dit zijn deze onderstaande updates. Er zal hopelijk ook een handmatig update knop komen in de interface van de V10. Lees dus onderstaande even door en hou dit in de gaten. 

Experia Box V10: Update naar V10.C.25.08.15

SuperWifi 1: Update naar SW1.C.25.14.02

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • November 16, 2025

@Alex van KPN ik heb de laatste versie nu een week op de experia box draaien maar wat mij opvalt is dat de meeste apparaten met het modem zijn verbonden en niet met de versterkers. Als bv mijn telefoon wel verbonden is met een versterker dan heeft het moeite met switchen naar een andere versterker. Het probleem is dus nog niet verholpen of jullie moet een andere oplossing hebben.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • November 24, 2025

Hi ​@Ing_k, heb je ook de laatste versie ook op de SuperWifi punten geïnstalleerd? En voor de duidelijkheid, je hebt ook een Experiabox V10 en de witte SuperWifi punten? 

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • November 24, 2025

@Alex van KPN nee, ik heb de zwarte kpn experia wifi kastjes. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • November 27, 2025

@Alex van KPN nee, ik heb de zwarte kpn experia wifi kastjes. 

Duidelijk, en heb je hierop ook de laatste softwareversie? Wat je in ieder geval kunt doen, is alles opnieuw instellen. Dan weten we zeker dat alle gegevens opnieuw goed worden ingeladen. Klik op de link hieronder om te zien hoe je dit precies doet. Ik lees dat je alles opnieuw hebt geïnstalleerd, maar heb je dit ook op deze manier gedaan?