Skip to main content
Sticky

Krijg je foutcode E016-0, E017-0 of E-150-0 te zien?

Wat vind je van de informatie in dit topic?
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2959 reacties

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15
  • Oud Moderator
  • 6908 reacties
  • 24 oktober 2020

@bewetten Ik heb het nogmaals uitgevoerd, maar zie ook dat de reactie kort na de actie van Lisa is geplaatst. Ik zie dat het ondertussen werkt! Super

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 25 oktober 2020

Na een software update krijg ik buiten NPO1, 2 en 3 en een regionale zender deze foutcode.

Het CAS nr. van mijn ontvanger, ZXV7200 is: 4657-216-519-2.

Er staat op beeld vermeld dat ik via Mijn KPN dit zo kan oplossen. Ik zie alleen in dat account dat ik een geregistreerd mobiel telefoonnummer heb en kan dus géén link maken naar Digitenne.

Wie kan mij hiermee helpen? Bij voorbaat dank. Peter

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
Peter Groen schreef:

Na een software update krijg ik buiten NPO1, 2 en 3 en een regionale zender deze foutcode.

Het CAS nr. van mijn ontvanger, ZXV7200 is: 4657-216-519-2.

Er staat op beeld vermeld dat ik via Mijn KPN dit zo kan oplossen. Ik zie alleen in dat account dat ik een geregistreerd mobiel telefoonnummer heb en kan dus géén link maken naar Digitenne.

Wie kan mij hiermee helpen? Bij voorbaat dank. Peter

Hoi Peter. Wat vervelend dat je alleen naar de NPO zenders kan kijken op dit moment. Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit topic en een activatiesignaal verstuurd. Binnen een uur zou het weer moeten werken. Wil je stap 3 van het eerste bericht in dit topic willen doorlopen als dit niet het geval is?

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 25 oktober 2020

Beste Vikash, hartelijk dank voor uw interventie. Het spulletje werkt weer.

Met vriendelijke groet, Peter

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 25 oktober 2020

Ook hier foutcode E016-0.

Mijn CASnummer = *****

Help?

Admin: CAS ID verplaatst naar profiel i.v.m. privacy

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28378 reacties
  • 26 oktober 2020

Hoi @Tievie, welkom! Ik heb het CAS ID verplaatst naar je forumprofiel, wil je dat aanvullen met je adresgegevens. Controleer voor de zekerheid ook nog even of het CAS ID helemaal klopt en er geen typefoutjes inzitten. Mijn systeem geeft namelijk aan dat het nummer niet klopt. Reageer hier even weer als je dit gedaan hebt, dan pakken we dit met je op. 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 26 oktober 2020

Ha Erik,

De lettertjes zijn zo klein dat ik een cijfertje verkeerd las. Ik heb het nu op mijn profiel aangepast en de rest ook ingevuld.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
Tievie schreef:

Ha Erik,

De lettertjes zijn zo klein dat ik een cijfertje verkeerd las. Ik heb het nu op mijn profiel aangepast en de rest ook ingevuld.

Dan kan gebeuren. Ik heb zojuist een activatiesignaal verzonden naar jouw ontvanger. Binnen een uur kan je weer tv kijken. Als dit niet het geval is, doorloop dat stap 3 van het eerste bericht in dit topic. Laat je ons weten of het is gelukt?

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 30 oktober 2020

Ik heb het CAS ID zojuist aan mijn profiel toegevoegd. Graag activeren. Dank alvast.

*admin: topic verplaatst naar het centrale topic

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • 7930 reacties
  • 31 oktober 2020

Hoi @Amstelveen2! Super dat je je Cas-nummer meteen hebt ingevuld. Ik heb het kastje zojuist een activatiesignaal gestuurd. Je kunt dit signaal een zetje geven door de stappen te doorlopen, die beschreven staan bovenin dit topic. 

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 31 oktober 2020

Goeden avond 

ik zou graag een activerings signaal ontvangen voor mijn digitene zxv7200 

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28378 reacties
  • 31 oktober 2020

Hoi @Lynn1357, welkom! En dank voor het alvast invullen van je profiel. Ik zie dat het CAS ID dat je invult een andere is dan hier bij jou abonnement geregistreerd staat. Heb je wellicht onlangs een nieuwe ontvanger gekregen? Is dit de enige Digitene ontvanger die je hebt? Want dan ga ik aan de gang om het de ontvanger met het nummer dat hier staat te vervangen met de ontvanger uit je profiel.

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 31 oktober 2020

Hoi Erik 

nee wij hebben 2 ontvangers en 1 werkt wel en 1 dus niet

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 31 oktober 2020

Dus niet vervangen aub

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28378 reacties
  • 1 november 2020

Dank voor je reactie, @Lynn1357. Ik zie hier dat jij een abonnement hebt met twee interactieve ontvangers, en één Digitenne. En dat is dan degene met het CAS ID dat eindigt op 842. Als je dan ook een tweede Digitenne ontvanger zou willen gebruiken, dan moet dit eerst aan je abonnement worden toegevoegd. Dit kan via de MijnKPN. Je gaat hiervoor dan €5 per maand betalen, en je krijgt dan een nieuwe ontvanger thuisgestuurd die je dan gelijk kunt gebruiken.

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 1 november 2020

Hoi Erik 

En deze ontvanger dan, die ik al heb?

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28378 reacties
  • 1 november 2020

Die zal dan teruggestuurd moeten worden, Lynn. Ik kan deze bestaande ontvanger niet toevoegen omdat je maar 1 Digitenne ontvanger in je abonnement hebt. Dus als ik deze toevoeg, dan wordt automatisch de andere (842) verwijderd. En dat willen we ook niet. Op het moment dat je dan een tweede Digitenne ontvanger toevoegt via de MijnKPN wordt er automatisch een nieuwe opgestuurd. Deze nieuwe is dan ook alvast voor je geactiveerd en gekoppeld aan je abonnement.

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 2 november 2020

Ik krijg alleen NPO 1 2 en 3 FOUT MELDING E016-0 met toevoeging van Geen Abo voor deze zender. Zit wel in mij Itv pakket.

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 2 november 2020

Ik heb het CAS nummer ingevuld

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28378 reacties
  • 2 november 2020

Hoi @Rien333, welkom! Ik heb je even verplaatst naar hier :)

Je ontvanger is, gelukkig, goed geactiveerd bij ons. Voor de zekerheid heb ik hem wel even een schop gegeven. Zet de ontvanger aan een laat hem een uur aanstaan. Daarmee zou het weer in orde moeten zijn. Als je dan nog wel problemen ervaart, probeer stap 3 uit het startbericht.

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 2 november 2020

Bedank alles doet het weer

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 3 november 2020
Erik_ schreef:

Die zal dan teruggestuurd moeten worden, Lynn. Ik kan deze bestaande ontvanger niet toevoegen omdat je maar 1 Digitenne ontvanger in je abonnement hebt. Dus als ik deze toevoeg, dan wordt automatisch de andere (842) verwijderd. En dat willen we ook niet. Op het moment dat je dan een tweede Digitenne ontvanger toevoegt via de MijnKPN wordt er automatisch een nieuwe opgestuurd. Deze nieuwe is dan ook alvast voor je geactiveerd en gekoppeld aan je abonnement.

Hallo ik heb 2 digitenne ontvangers besteld en maar 1 gekregen maar er staan er wel 3 bij mijn producten.

Bibendum
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 4 november 2020

L.S.

Ik zal gaarne een activatiesignaal  ontvangen voor de cas code die in mijn profiel staat. Ik krijg namelijk ook een foutcode E016-0, npo 1 2 en 3 goed, bij de zenders erna krijg ik de foutcode.

bvd

P

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28378 reacties
  • 4 november 2020

@Lynn1357, ha, da's niet de bedoeling. Gaan we naar kijken en komen we z.s.m. op terug!

@Bibendum: welkom! De ontvanger staat hier goed geregistreerd en actief. Ik heb hem voor de zekerheid een zetje gegeven. Zet de ontvanger een uur aan, dan zou het in orde moeten zijn. Zo niet, volg stap 3 uit het startbericht. 

Bibendum
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 4 november 2020
Erik_ schreef:

@Lynn1357, ha, da's niet de bedoeling. Gaan we naar kijken en komen we z.s.m. op terug!

@Bibendum: welkom! De ontvanger staat hier goed geregistreerd en actief. Ik heb hem voor de zekerheid een zetje gegeven. Zet de ontvanger een uur aan, dan zou het in orde moeten zijn. Zo niet, volg stap 3 uit het startbericht. 

@ erik, Alle zenders zijn weer aanwezig, wel na stap 3 uit te voeren en daarna de zender wizzard te gebruiken voor mijn regio. Bedankt!