Heeft je moeder dit niet verkeerd begrepen? Dit is namelijk nonsens.
Alleen de verschillende netwerken al.…
En een fusie tussen de 2 grootste providers wordt natuurlijk nooit goedgekeurd door de ACM.
Ze is er ingeluisd. Ze heeft dus nu getekend voor een abonnement bij Ziggo. Maar wel met misleiding.
Ziggo is het bedrijf wat het vaakst op zijn dak krijgt van de reclame code commissie vanwege illegale misleiding in hun reclames.
Je hebt sowieso 14 dagen herroepingsrecht.
'’Klopt het dat de deurverkoper zei dat KPN samengaat met Ziggo?'’
===========
Nee, dit klopt niet en is 100% foutieve informatie.
Dat idee had ik ook inderdaad. Nu contact gehad met KPN en Ziggo hierover.
Afspraak is dat als het pakket van Ziggo gebracht wordt dit niet aan te nemen en gelijk retour te geven aan de bezorger. Abb. zou dan weer geannuleerd worden. We houden dit in de gaten. Bedankt voor de reacties allemaal.
Het enige wat in de buurt komt is dat Ziggo toch opties aan het bekijken is om over meer Glasvezel te gaan leveren. Bijvoorbeeld over die van Delta.
Voorwaarden is wel dat daar dan geen kabel van Ziggo zelf ligt. In verre toekomst zou dat kunnen betekenen dat Ziggo ooit over KPN Netwerk gaat leveren. Maar die kans acht ik klein en wat deze medewerker zegt blijft misleiding.
Hallo @Corly, als KPN medewerker zal ik hier nog even bevestigen wat enkele community leden al aangeven. Er is geen sprake van het samengaan van de twee providers Ziggo en KPN.