Skip to main content

ik ben klant geweest bij Xx4All. Bij de overgang naar KPN, waar ik nu ook de rekening van ontvang zijn er problemen met de Automatische incasso. Al diverse keren gebeld, ook vandaag weer (10 mei 2022. Ook KPN kan niet zien/vinden wat de oorzaak is. Nu krijg ik steeds een mail met . . . wij kunnen niet afboeken met een link om te betalen. Heel vervelend want stel ik ben geruime tijd weg en ik mis die mail! En dan. Vandaag weer gebeld, geen oplossing voor mijn situatie. Heb begrepen dat ik niet d enigste ben! Gr. Huub.

 

*admin: afgesplitst

Ik heb vanochtend contact gehad met mijn bank. Zij hebben meegekeken en nu zou de automatische incasso in orde zijn.


Ik heb vanochtend contact gehad met mijn bank. Zij hebben meegekeken en nu zou de automatische incasso in orde zijn.

Hoi @huub1949 . Welkom op het forum.

Dat klinkt positief. Mocht het alsnog niet werken wil ik dat graag weten.


Hallo @huub1949 xs4all incasseerde via een andere IBAN, dan KPN. Als het goed is, is je dat bij de migratie ook gemeld. Nu KPN wil incasseren moet jij natuurlijk wèl toestemming hebben gegeven voor die automatische incasso.

Ik weet niet welke bank jij hebt, maar ik gebruik de SNS en kan instellen dat ik een bericht krijg als iemand probeert te incasseren, negeer ik dat bericht, dan wordt er niet geïncasseerd, geef ik toestemming dan wordt er op gemelde datum geïncasseerd.

Succes.