Skip to main content

Bij mij was men druk bezig om glasvezel te realiseren. KPN had echter een mooie actie op dat moment: 35 euro voor 12 maanden mét gratis upgrade naar glasvezel wanneer beschikbaar. Daar ben ik mee akkoord gegaan. 
 

Nu is de glasvezel beschikbaar gekomen en probeer ik mijn abonnement aan te passen, maar via Mijn KPN gaat mij dit 5,50 euro extra per maand kosten. Dat is niet gratis! 
 

Ik heb jullie via Twitter al benaderd, maar daar verwijzen jullie naar een 0800 nummer wat ik kan bellen. Daar heb ik een medewerker gesproken die mijn vraag niet snapte en mij alleen een mobiel abonnement aan wilde praten. Vervolgens ben ik doorverbonden waarna ik 15 minuten in de wacht heb gehangen. Uiteindelijk maar de verbinding verbroken…

 

Ik post mijn vraag nu maar in de hoop dat het opgelost kan worden?

Dag @rimave Wat wilt u aanpassen?


Ik vermoed dat die actie alleen voor nieuwe klanten is. Niet voor bestaande klanten. Voor bestaande klanten veranderd er niets aan het abonnement. 


Als je geen wijziging doorvoert in je huidige abonnement maar duidelijk aangeeft dat je alleen de “drager” gewisseld wilt hebben naar Glasvezel dan mag dan niet meer kosten. Vul je profiel vast in, een moderator van KPN kan je hier prima mee helpen


Ik vermoed dat die actie alleen voor nieuwe klanten is. Niet voor bestaande klanten. Voor bestaande klanten veranderd er niets aan het abonnement. 

Dat kan, maar als ik de mogelijkheid had om glas aan te vragen had ik dat gedaan. Het zat hier nog in aanlegfase. KPN bood toen tot dat glas klaar was eerst dsl aan. Ik kon dan later kosteloos over gaan. Heb dit nog geverifieerd, omdat dat mijn eis was wanneer ik het abbo zou afsluiten.


Ik vermoed dat die actie alleen voor nieuwe klanten is. Niet voor bestaande klanten. Voor bestaande klanten veranderd er niets aan het abonnement. 

Dat kan, maar als ik de mogelijkheid had om glas aan te vragen had ik dat gedaan. Het zat hier nog in aanlegfase. KPN bood toen tot dat glas klaar was eerst dsl aan. Ik kon dan later kosteloos over gaan. Heb dit nog geverifieerd, omdat dat mijn eis was wanneer ik het abbo zou afsluiten.

U kunt ook kosteloos overgaan op glas. Gewoon niets veranderen aan het abonnement. Wacht rustig af. Er komt vanzelf een monteur langs om u over te zetten op glas. Als het erg lang duurt zou u kunnen bellen naar KPN en vragen om over gezet te worden naar glas.

 


Ik vermoed dat die actie alleen voor nieuwe klanten is. Niet voor bestaande klanten. Voor bestaande klanten veranderd er niets aan het abonnement. 

Dat kan, maar als ik de mogelijkheid had om glas aan te vragen had ik dat gedaan. Het zat hier nog in aanlegfase. KPN bood toen tot dat glas klaar was eerst dsl aan. Ik kon dan later kosteloos over gaan. Heb dit nog geverifieerd, omdat dat mijn eis was wanneer ik het abbo zou afsluiten.

U kunt ook kosteloos overgaan op glas. Gewoon niets veranderen aan het abonnement. Wacht rustig af. Er komt vanzelf een monteur langs om u over te zetten op glas. Als het erg lang duurt zou u kunnen bellen naar KPN en vragen om over gezet te worden naar glas.

 

Ik wil best wachten, maar dan komt de monteur vast net voordat mijn abonnement af loopt. ;)

Ik zou graag gelijk willen profiteren van de lagere kosten en hogere snelheid.


Hoi @rimave, als je al klant bij ons bent verandert het aanleggen van glasvezel niets aan de samenstelling van je abonnement maar een nieuw abonnement afsluiten terwijl je al klant bent is ook niet echt een optie. Als je graag met een medewerker naar je abonnement wilt kijken kun je het beste even met ons bellen op 0800-0402