Skip to main content
Vraag

Niet eens met de inruilvergoeding mobiel toestel, kan niet meer teruggedraaid worden

  • 8 September 2024
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

ls,

Mijn telefoon S21FE opgestuurd naar recommerce voor beoordeling.

Ik vond het  tegoed wat geboden werd te laag en heb gevraagd om retour, wat schets mijn verbazing dat hier niet op gereageerd wordt en dit niet geaccepteerd werd.

Heb verschillende mailtjes gestuurd wat geen effect heeft, het bedrag wordt gewoon op je rekening gestort .

Heb gebeld met het nr in Parijs waar Frans en Engels zou zijn ,hier wordt echter alleen in het Frans beantwoord .

Al met al een zeer slechte service van een bij jullie aangesloten firma ,en snap ik niet waarom jullie als KPN hier mee in zee gaan.

Al met al een diepe teleurstelling en ik hier in de toekomst nooit meer gebruik van zal maken.

mvgroet van een diep teleurgestelde KPN klant.

Hallo @Telefoon inruilen ,

KPN kan daar verder niets aan doen. Neem anders nogmaals contact op met Recommerce. Zij kunnen dan voor je nakijken wat er aan de hand is. 
 


Ha @Telefoon inruilen, welkom! Wat jammer om te lezen dat dit allemaal zo moeizaam verloopt! De tip van Noordzee om het formulier van Recommerce in te vullen, is een hele goede.


Reageer