De aannemer van KPN is vergeten om de glasvezelkabel naar onze winkel te trekken, dat werd mij verteld naar 30 keer te hebben gesproken te hebben met verschillende medewerkers. Mijn gesprekken waren niet eens meer terug te vinden omdat na drie maanden de gesprekken worden verwijderd. Dus wederom het riedeltje opnieuw moeten uitleggen. We wachten al sinds 2019. Iedere keer word er door de medewerkers verteld dat het binnenkort wordt aangelegd, want ze kijken op de postcode checker. Nou na 6 jaar nog steeds niet aangelegd. In november 2024 een contract afgesloten omdat de medewerker mij vertelde dat dat de enige manier was om kpn in beweging te krijgen. Nu zitten we in juli 2025 en weer wordt er aangegeven dat de kabel waarschijnlijk in november 2025 wordt aangelegd en zo gaat het al jaren! Waar een groot bedrijf klein in kan zijn. Ik word steeds aan het lijntje houden van van het kastje naar de muur gestuurd. Meerdere klachten ingediend in de afgelopen jaren maar kpn lost het niet op en ook met de klachten wordt er niets gedaan. Klacht bij de gemeente neergelegd en ook zij verwezen mij naar kpn. KPN netwerken vandaag nog gebeld en een aardig jonge man die mij verder probeerde te helpen vertelde mij dat hij mij wederom niet verder kan helpen omdat er een probleem is maar nog niet duidelijk is wat het probleem is dat er nog steeds geen glasvezel bij ons ligt. Als je hier niet moe van wordt!! Ik vraag me af of anderen hier ook problemen mee hebben en of kpn ook dan niet kan/wil helpen. We hebben nu 15 mb snelheid en door een bonded aansluiting te nemen (dubbele lijn) dus extra betalen bereiken wij 30 mb. Dit is toch waardeloos?! KPN LOS DIT AJB OP! Ik wil geen Kpn maar aangezien zij het moeten aanleggen ben ik aan mijn lot overgelaten. Anders nooit geen KPN voor ons!
Aannemer is vergeten om glasvezelkabel aan te leggen
Beste antwoord door Joep1965
Ik heb geschreven zoals het is. Het is net zoals bij electriciteit. Voor de kabel in huis en de meter heeft u te maken met de netwerkbeheerder zoals bijvoorbeeld Stedin. Het electriciteitsbedrijf waar u een contract mee heeft doet niets met de kabel of de meter. Kpnnetwerk en kpn de provider moeten van de ACM strikt gescheiden zijn om te voorkomen dat klanten van kpn de provider op de één of andere manier een voorkeursbehandeling krijgen ten opzichte van klanten van andere providers. U heeft een contract met kpn wat betreft het signaal en dan maakt het niet uit of dat koper of glasvezel is. Toen de voormalige netwerkbeheerder Reggefiber overgenomen werd door kpn heeft de ACM toestemming gegeven maar met die voorwaarden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.