Ik ben een klant van XS4ALL en heb daar een homepage en had FTPS toegang tot mijn opslag.
Hoe kom ik daar nu bij nu KPN het heeft overgenomen met de belofte dat er NIETS voor bestaande klanten gaat veranderen?
Graag een handleiding voor de toegang.
Ik ben een klant van XS4ALL en heb daar een homepage en had FTPS toegang tot mijn opslag.
Hoe kom ik daar nu bij nu KPN het heeft overgenomen met de belofte dat er NIETS voor bestaande klanten gaat veranderen?
Graag een handleiding voor de toegang.
Beste antwoord door Joris62
Het werkt nog net zo als vroeger (en zoals het op https://www.xs4all.nl/service/installeren/hosting/uploaden-met-sftp/ staat): met een sftp programma verbinding maken naar sftp.xs4all.nl, gebruikersnaam en pwd is ook nog steeds dezelfde.
Admin edit:
Aanvullende info die ook relevant is: Per 17 december stopt Webdisk. Daarover lees je meer in dit topic.
De WWW map waar je homepage bestanden in staan is ook onderdeel van Webdisk. Maar, dit stuk van de opslagruimte wordt niet verwijderd. Je homepage blijft dan ook actief. Je kunt vanaf 17 december de homepage niet meer met webDAV updaten, alleen nog maar via FTP.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.