Skip to main content
Beantwoord

De hele verbinding ligt er uit en er kan pas zaterdag een monteur komen

• 28 mei 2025
  • 8 reacties
  • 110 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 3 reacties

Sinds vanmorgen 28 mei 2025 alles eruitgeklapt niets werkt ook niet door kpn herstarten zaterdag 31 mei pas monteur dus nu alles via mobiel van Odido onze mb’s schieten erdoorheen dalijk geen bereik meer wat dan  ?????? Wij moeten wel mb’s kopen om bereikbaar te blijven maar jullie vergoeden niet ??? Geloof toch dat er wat vergoed moet gaan worden wij hebben hier niet om gevraagd 

graag een oplossing 

wacht uw berichtje af

Beste antwoord door Ik_Combineer

Morgen zijn alle monteurs vrij behalve degene welke waakdienst hebben, dit zijn er maar een paar in het hele land en enkel bedoeld voor zeer grote en belangrijke verbindingen. (Defensie, overheid, etc, etc.) Vandaar dat de monteur er in dit geval pas zaterdag kan zijn. Uiteraard wel erg zuur.

Een vergoeding is mogelijk en aan te vragen via kpn.com/vergoeding -> wel is dit pas mogelijk als de storing is opgelost.

Wat zegt de selfservice tool als u de storing probeert op te lossen? 

Bekijk origineel

8 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22752 reacties
  • 28 mei 2025

Niemand vraagt om een storing ​@Yonne en het komt altijd ongelegen. Dat er zaterdag een monteur kan komen gezien het Hemelvaartweekend is al redelijk snel. Je kunt als de storing verholpen is een vergoeding aanvragen voor de tijd dat de storing heeft geduurd. 

Leen59
Wijsgeer
  • 1105 reacties
  • 28 mei 2025

Heb je glasvezel? Hoe branden de lampjes op het modem?

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+14
  • KPN Monteur
  • 5280 reacties
  • Antwoord
  • 28 mei 2025

Morgen zijn alle monteurs vrij behalve degene welke waakdienst hebben, dit zijn er maar een paar in het hele land en enkel bedoeld voor zeer grote en belangrijke verbindingen. (Defensie, overheid, etc, etc.) Vandaar dat de monteur er in dit geval pas zaterdag kan zijn. Uiteraard wel erg zuur.

Een vergoeding is mogelijk en aan te vragen via kpn.com/vergoeding -> wel is dit pas mogelijk als de storing is opgelost.

Wat zegt de selfservice tool als u de storing probeert op te lossen? 

PeterG
Superuser
  • 65529 reacties
  • 28 mei 2025

Je hebt heel veel pech dat Hemelvaart ertussen zit. Dan zijn er geen monteurs voor consumenten. Wel voor bedrijven, maar die betalen dan ook een hoger abonnement. Het is al héél snel dat zaterdag al een monteur komt. 

Héél jammer dat je niet minstens één KPN Mobiel Abonnement hebt. Daarop stort kpn dan gratis 100 GB. Odido doet dat niet voor kpn.

Is het niet mogelijk de buren even vriendelijk aan te kijken of je op hun wifi, die vaak ook in jouw huis komt, aan mag haken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 29 mei 2025

Hi Peter 

helaas zijn mijn buren niet zo aardig dat ik even op hun wifi mag kijken 🥺

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 29 mei 2025
Leen59 schreef:

Heb je glasvezel? Hoe branden de lampjes op het modem?

Hallo leen59 glasvezel en alles brand maar zelf bij kpn kunnen ze mijn verbinding niet vinden ligt aan de apparatuur 🥺

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 29 mei 2025
Joep1965 schreef:

Niemand vraagt om een storing ​@Yonne en het komt altijd ongelegen. Dat er zaterdag een monteur kan komen gezien het Hemelvaartweekend is al redelijk snel. Je kunt als de storing verholpen is een vergoeding aanvragen voor de tijd dat de storing heeft geduurd. 

Beste Joep1965

Dit is geen storing meer apparatuur heeft het begeven na update 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28411 reacties
  • 30 mei 2025

Er zit niks anders op dan tot morgen te wachten, ​@Yonne .  Doorgaans kunnen we een monteur binnen 1 a 2 dagen aansturen maar helaas gooit hemelvaart roet in het eten., 

Reageer

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic