Topic gesloten
Reden: opgelost!
Vermoed jij dat er iets mankeert aan jouw internetsnelheid? Laat het ons weten door een eigen topic aan te maken! Maak hier je eigen topic aan.
Heb je je internetsnelheid gewijzigd, maar blijft de download snelheid te laag? Meld het hier!
Herken jij het onderstaande probleem? Laat het dan weten in een reactie! Vergeet niet je abonnementsgegevens in te vullen in je profiel. Zonder gegevens kunnen we natuurlijk niet met je meekijken .
Afgelopen week heeft mijn KPN glasvezel internet aansluiting een upgrade gekregen van 200 Mbit naar 500 Mbit. De wijziging zou afgelopen vrijdag operationeel moeten zijn. Dit is per e-mail bevestigd.
![]() | ![]() |
Helaas behaald alleen mijn upload snelheid de 500 Mbit. Download blijft (stabiel) op 200 Mbit. Er lijkt dus iets in de wijziging niet goed te zijn gegaan. Ik gebruik verschillende sites voor het meten van de internetsnelheid waaronder (speedtest.net als ook speed.cloudflare.com). Ook wijzigingen van test servers heeft geen invloed. De resultaten blijven 200 Mbit down en 500 Mbit up.
Admin: bericht aangepakt