Skip to main content
Beantwoord

Geen internet na update modem

• 12 September 2024
  • 6 reacties
  • 252 keer bekeken

Kan iemand mij helpen?

Ik zit al de hele middag uit te vogelen hoe ik mijn internet weer aan de praat krijg. Heb de hele handel gereset al meerdere keren en als ik in de instellingen van mijn modem zit te rommelen (v10 experiabox) krijg ik te zien dat ik geen internet heb wegens het niet kunnen vinden van een IPv6 adres. 

Misschien nog goed om te benoemen dat er deze week ook een grote update is geweest voor de modem. Heeft iemand dit probleem ook gehad en hoe is dit opgelost?

Beste antwoord door Nick83

Bel dan naar KPN op nummer 0800-0402. Dan kan de medewerker een monteur sturen.

Bekijk origineel

6 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 12 september 2024

Hoe branden de lampjes op de box?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 12 september 2024

Service staat op rood

Internet knippert groen op een vast ritme

Wireless en power staan op groen.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • Antwoord
  • 12 september 2024

Bel dan naar KPN op nummer 0800-0402. Dan kan de medewerker een monteur sturen.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 22804 reacties
  • 15 september 2024

Hi @Amadortje, welkom hier. 

Een rood lampje geeft aan dat er geen signaal binnenkomt op de modem. Nick heeft je al goed op weg geholpen, is het gelukt om met ons te bellen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 16 september 2024
Alex van KPN schreef:

Hi @Amadortje, welkom hier. 

Een rood lampje geeft aan dat er geen signaal binnenkomt op de modem. Nick heeft je al goed op weg geholpen, is het gelukt om met ons te bellen?

Ja er is een monteur geweest maar kon het niet oplossen. Hij had het over een kruising en hij kon het niet oplossen. Woensdag komt er pas iemand om dat op te lossen. Dus ik zit een week zonder internet en dat is erg vervelend, want kan zo weinig tot niets voor mijn werk doen.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 22804 reacties
  • 23 september 2024

Hi @Amadortje, we zijn ni iets verder. Ik zie dat de monteur nu ook bij jou is geweest en dat is overlegd om dit nog even aan te kijken. Werkt het sinds zijn bezoek stabiel?

Reageer