Skip to main content
Beantwoord

Na een update brandt het servicelampje oranje en het internetlampje rood op de Experia Box V10

• 4 juni 2025
  • 3 reacties
  • 69 keer bekeken

Na update brand het service lampje oranje en het internetlampje rood van experiabox v10 

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Hans Bijlsma. Vooral het rode internetlampje baart mij wat zorgen, want dat betekent dat er geen internetverbinding opgebouwd kan worden. Heb je ook glasvezel? Want dan is het aan raden om je glasvezelkastje eens 2 minuten van de stroom te halen en daarna een reset uit te voeren van je Experia Box. 

Als je daarna een rood internetlampje blijft houden, kun je het beste onze telefonische helpdesk bellen. Zij kunnen je dan meteen verder helpen. Hopelijk heb je dat al gedaan. En anders kun je daarvoor nog een terugbelafspraak maken, zodat je gebeld wordt op een moment dat het beste voor jou uitkomt. 

Bekijk origineel

3 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator
  • 2562 reacties
  • Antwoord
  • 6 juni 2025

Hoi ​@Hans Bijlsma. Vooral het rode internetlampje baart mij wat zorgen, want dat betekent dat er geen internetverbinding opgebouwd kan worden. Heb je ook glasvezel? Want dan is het aan raden om je glasvezelkastje eens 2 minuten van de stroom te halen en daarna een reset uit te voeren van je Experia Box. 

Als je daarna een rood internetlampje blijft houden, kun je het beste onze telefonische helpdesk bellen. Zij kunnen je dan meteen verder helpen. Hopelijk heb je dat al gedaan. En anders kun je daarvoor nog een terugbelafspraak maken, zodat je gebeld wordt op een moment dat het beste voor jou uitkomt. 

• Auteur
  • Topper
  • 11 reacties
  • 6 juni 2025

Vandaag is er een monteur geweest en heeft alles nagekeken. Er kon van afstand niet in de router gekeken worden ??? Ik heb (nog) geen glasvezel, nu heb ik een 4G ontvanger omdat we in een buitengebied wonen. Tijdens dat de monteur er was ging het redelijk goed, nu is het erg slecht en de telefoons schieten zelfs op 4G omdat er te weinig tot geen wifi is. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator
  • 2562 reacties
  • 9 juni 2025

Vervelend dat je problemen blijft houden. Merk je ook dat je tv-beeld wegvalt op het moment dat je geen Wifi hebt? Dat zou goed kunnen betekenen dat het probleem met je hele verbinding is. Als je tv-verbinding wel in stand blijft en alleen je Wifi wegvalt, dan zit het probleem waarschijnlijk in je netwerk. 

Ik raad je in ieder geval aan om het speciale storingsnummer te bellen wat je per e-mail en SMS hebt ontvangen. In de e-mail ‘Je storing is opgelost’ vind je dit nummer met een pincode en dan kun je gelijk de ticketdesk bellen. Zij gaan na of ze het probleem met je kunnen oplossen of gelijk weer een nieuwe monteur inplannen. 

Reageer