Hoi @IngeGoot, welkom hier! Jan, dank voor je bemoeienis :) Maakt het voor mij ook weer een stuk makkelijker.
Ik heb naar je abonnement gekeken, Inge. En ik zie dat je ex niet je abonnement heeft overgenomen, maar zelf een nieuw abonnement heeft aangevraagd op het adres. Waar de verwarring over ‘overname’ dan vandaan komt is dat hij dit deed terwijl jouw abonnement nog liep. Hierdoor wordt er automatisch een mail en brief gestuurd dat iemand je aansluiting wil overnemen. En aansluiting in die zin is dan de fysieke lijn, en niet het abonnement. Betekent dat het abonnement dat op jouw naam stond per 24 april is opgeheven.
Je ex heeft dan, vanuit zijn nieuwe abonnementsaanvraag een eigen installatiepakket ontvangen. En de apparatuur die bij jouw abonnement hoorde moet dan teruggestuurd worden. Daar wordt ook een retourbrief/doos over gestuurd naar het adres. Je ex zou die dan dus moeten hebben ontvangen. Ik zou je willen vragen of je toch aan hem wilt doorgeven de apparatuur terug te sturen. Dit is verder gratis. Het enige wat hoeft te gebeuren is dat de Experia Box en de eventuele tv ontvangers die je had (plus de stroomkabels van deze apparaten) in een doos gaan met onderstaande adres. Afgeven op een post punt is dan voldoende.
KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn