Skip to main content
Beantwoord

Waarom wordt de internetsnelheid bij de helft van de straat verhoogd maar niet bij ons?

• 25 maart 2023
  • 4 reacties
  • 88 keer bekeken

bij mijn vader die in de zelfde straat woont hebben jullie gratis de snelheid verhoogd van 100 naar 200(glas)

nu is mijn vraag terwijl we het zelfde abbo hebben waarom in de ene helft van de straat gratis verhoging en de andere  helft niet?

Beste antwoord door Erik van KPN

Nick83 schreef:

Dat is een actie van KPN. Sommige klanten krijgen dat, meeste klanten niet. 

Dit, inderdaad. Er is een selectie gemaakt. De criteria van die selectie zijn bij ons niet bekend. Maar inderdaad, niet iedereen kwam hiervoor in aanmerking. En het is niet mogelijk om dit toe te passen bij mensen die niet in de selectie zaten.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 25 maart 2023

Dat is een actie van KPN. Sommige klanten krijgen dat, meeste klanten niet. Het is gewoon de marketing afdeling die dat doet. Zogenaamd willekeurig. 

Reken er maar op dat de klanten die het krijgen zorgvuldig geselecteerd zijn. Meest klanten die krijgen hebben het waarschijnlijk helemaal niet nodig. Dus dat kost KPN dan niets.

wjb
Superuser
  • 74646 reacties
  • 25 maart 2023
Nick83 schreef:

Meest klanten die krijgen hebben het waarschijnlijk helemaal niet nodig. Dus dat kost KPN dan niets.

Ik wacht ook nog altijd op een gratis upgrade van 200Mbps naar 1Gbps. Ook dat kost KPN niets. 😏

Laat onverlet dat het natuurlijk best zuur is als sommige buurtgenoten een voordeeltje krijgen maar jij niet.

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 915 reacties
  • 25 maart 2023

Ja, vreemde jongens (en dames, en onzijdig, etc...) bij de Marketing.  Ik wil ook wel meer voor minder!

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Moderator
  • 29305 reacties
  • Antwoord
  • 27 maart 2023
Nick83 schreef:

Dat is een actie van KPN. Sommige klanten krijgen dat, meeste klanten niet. 

Dit, inderdaad. Er is een selectie gemaakt. De criteria van die selectie zijn bij ons niet bekend. Maar inderdaad, niet iedereen kwam hiervoor in aanmerking. En het is niet mogelijk om dit toe te passen bij mensen die niet in de selectie zaten.

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic