Waarschijnlijk een kleine update gehad volgens kpn medewerker. Mijn extra wifi verbinding 2.4 ghz is daardoor uitgezet. Al mijn camera's werkten niet meer. Zeer waardeloos; hoe dan??? Ook mijn gast wifi werkte niet meer en daar staan ook een hoop dingen op. Dit leek eerst niet goed te komen, maar na een tijdje zelf tobben ben ik erachter gekomen dat ik al mijn apparatuur opnieuw moest aanmelden. Waarom? Omdat er een paar sukkels de netwerknaam van guest in gast hebben veranderd. Hoe dan 👹. Niet te doen dit. Vreselijk. En daar moet je dan dik €70 in de maand voor betalen. Zoveelste keer in korte tijd dat het niet goed gaat pffff
Wifi weg na waarschijnlijk update
Beste antwoord door Erik van KPN
Hoi
Bij migratie proberen we zoveel mogelijk instellingen over te nemen, maar lukt dat niet altijd. Dit omdat je dan echt helemaal overgaat naar nieuwe Software. Dat kan zich dan uiten in instellingen die uit staan terwijl het eerst aan stond en vice versa. En het gebruiken van standaardbenamingen voor extra en/of gastwifi. Zat je al op de KPN Software en heb je de update gekregen naar de meest recente versie? Dan zou in principe er niets met je instellingen moeten gebeuren. Maar ook daarin, helemaal 100% garanderen kunnen we nooit.
Kan me voorstellen dat dit een minder leuke verrassing is om achter te komen als je op afstand bent. Gelukkig lees ik dat je de boel wel hebt kunnen herstellen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.