Skip to main content
Sticky

Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!

• 4 februari 2025
  • 805 reacties
  • 45162 keer bekeken
Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!
Toon eerste bericht

805 reacties

• 3072 reacties
  • 22 februari 2025
wjb schreef:

Daarmee is mijn level ook van 1 naar 2 gegaan waardoor ook het opnemenpakket gratis wordt. Ik overweeg dan ook mijn tweede TV ontvanger de deur uit te doen zodra de smart-TV+ app stabiel en functioneel volwaardig is.

Je krijgt dus voor Netflix wat je gratis krijgt ook een punt? Het lijkt mij dat je alleen voor betaalde streamingsdiensten een punt krijgt…

Edit: ik zie dat ik nu in level 7 zit. Dus ja, ik heb ook 1 punt voor gratis Netflix gekregen. 

wjb
Superuser
  • 74440 reacties
  • 22 februari 2025
Marlon92 schreef:
wjb schreef:

Daarmee is mijn level ook van 1 naar 2 gegaan waardoor ook het opnemenpakket gratis wordt. Ik overweeg dan ook mijn tweede TV ontvanger de deur uit te doen zodra de smart-TV+ app stabiel en functioneel volwaardig is.

Je krijgt dus voor Netflix wat je gratis krijgt ook een punt? Het lijkt mij dat je alleen voor betaalde streamingsdiensten een punt krijgt...

Ik betaal toch ook voor Netflix, ik krijg het alleen ook (gedeeltelijk) als combivoordeel weer als korting.

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 25 februari 2025
Jan van KPN schreef:

Hoi ​@Henk125 , dit wordt nog steeds uitgezocht! Zodra we meer weten, laten we je het zo snel mogelijk weten. 

Beste Jan, heb je nog steeds geen uitsluitsel gekregen over dit issue ? Het duurt wel heel erg lang om tot een oplossing te komen 😢

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16111 reacties
  • 25 februari 2025

Er is nog geen uitsluitsel ​@Henk125. Het lijkt inderdaad langer te duren doordat het een complexe situatie is. Daar wordt aan gewerkt. Als we een terugkoppeling krijgen zorgen we dat jij die ook krijgt. Tot die tijd is het voor ons ook afwachten.

mink2u
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • 68 reacties
  • 26 februari 2025

Hallo,

ik heb hier gisteren een serieuze vraag gesteld i.v.m. combivoordeel, omdat ik het niet kan aanzetten.

diverse malen met KPN gebeld en wat schetst mijn verbazing. Het topic wat ik gisteren heb ingevoerd is nergens meer te bekennen ?  Verwijdert door KPN?

Zoals vermeld een serieuze kwestie, waar volgens mij ook serieus mee omgegaan moet worden.

Ik hoop op een reactie van jullie kant

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@mink2u, je vraag is niet verwijderd, we hebben een eigen topic voor je vraag aangemaakt. Op die manier kunnen we je beter helpen dan hier in zo'n algemeen topic over de Combivoordelen, en houden we het hier overzichtelijk. We helpen je daar zo gauw mogelijk verder.

mink2u
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • 68 reacties
  • 26 februari 2025

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik zag dat je al eerder topics hebt aangemaakt hier in de Community, dus ik ging ervan uit dat ze 'm wist te vinden. Je vindt je topics via je profiel, voor het gemak: hier vind je je topic.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 27 februari 2025

Wanneer krijg je de e-mail binnen als je voor Netflix hebt gekozen? 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 27 februari 2025

Ik ben heel even benieuwd wanneer de e-mail binnenkomt als je voor Netflix hebt gekozen.

wjb
Superuser
  • 74440 reacties
  • 27 februari 2025
Robbert_92 schreef:

Ik ben heel even benieuwd wanneer de e-mail binnenkomt als je voor Netflix hebt gekozen.

Ik kreeg na een paar minuten de onderstaande mail.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 27 februari 2025

Dat ziet er top uit, die e-mail heb ik niet ontvangen helaas. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15364 reacties
  • 27 februari 2025

Hoi ​@Robbert_92, in onze kennisbank kun je vinden hoe je m kunt activeren. Dat je de mail niet gehad hebt kan verschillende oorzaken hebben. Het kan zijn dat de bestelling simpelweg nog niet verwerkt is, in dat geval is het een kwestie van afwachten. Maar je kunt m zelf ook al proberen te activeren.

Alexandra van KPN

• Topper
  • 22 reacties
  • 3 maart 2025

2 korte vragen.

Ik had het Opnemen pakket, maar dan betaald…. Wordt dat vanzelf gratis, of moet ik wat doen (afmelden ofzo) ?

Vóór de wijziging zat er ook een entertainment-voordeel in voor Spotify ; Klopt het dat dit geheel verdwenen is (behalve 1 maand gratis) ??

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Brumpie, dat gaat niet vanzelf, je zult het dan eerst moeten activeren via je MijnKPN.

Entertainmentkorting op Spotify zit er inderdaad niet meer bij.

Let wel op dat je niet weer terug kunt naar de voorgaande situatie.

• Topper
  • 22 reacties
  • 3 maart 2025
Thomas van KPN schreef:

Hoi ​@Brumpie, dat gaat niet vanzelf, je zult het dan eerst moeten activeren via je MijnKPN.

Prima ! 

(maar dat is ook niet netjes ; hoeveel mensen lezen dit soort berichten niet ?)

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@Brumpie Op deze manier, doordat je zelf je voordelen kunt activeren, kunnen mensen zelf kiezen of ze liever bij hun huidige (oude) Combivoordeel blijven of over willen gaan naar de nieuwe voordelen. Zie ook de laatste zin van Thomas zijn opmerking, je kunt namelijk niet terug naar de oude voordelen als je over gaat naar de nieuwe. Maar er verandert dus ook niks als je 't niet zelf kiest.

• Topper
  • 10 reacties
  • 4 maart 2025

Goedemiddag,

Ik heb al een Netflix standard abo waar ik via de Netflix app van mijn LG televisie kijk, als ik nu via het combivoordeel Netflix standaard kies moet ik dan via de “KPN tv-ontvanger Netflix app” kijken of kan ik gewoon de Netflix app van mijn LG televisie gebruiken?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Je kunt de Netflix app op jouw LG televisie blijven gebruiken ​@em_we. Er is geen verplichting om de app op de KPN tv-ontvanger te gebruiken. 

• Topper
  • 10 reacties
  • 4 maart 2025
Jeroen van KPN schreef:

Je kunt de Netflix app op jouw LG televisie blijven gebruiken ​@em_we. Er is geen verplichting om de app op de KPN tv-ontvanger te gebruiken. 

Top, bedankt voor het antwoord. 

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 6 maart 2025
Jasper van KPN schreef:

Er is nog geen uitsluitsel ​@Henk125. Het lijkt inderdaad langer te duren doordat het een complexe situatie is. Daar wordt aan gewerkt. Als we een terugkoppeling krijgen zorgen we dat jij die ook krijgt. Tot die tijd is het voor ons ook afwachten.

Beste Jasper e.e.a., Ik begrijp dat ik heeeel veel geduld moet hebben, inmiddels is er bijna een maand verstreken sinds ik mijn keuzevoordeel in de app heb aangegeven en is er nog niks opgelost, terwijl bij anderen met vergelijkbare issues binnen een dag het probleem is opgelost. Kan je dit probleem escaleren, zodat er nu snel een oplossing komt ?

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28330 reacties
  • 6 maart 2025

Ik moet je toch om wat meer geduld vragen, ​@Henk125. Jouw probleem is al geëscaleerd, maar er zit (op technisch vlak) een fout in jouw abonnement. Dit moet door de IT afdeling verholpen worden. Tot dat dit gedaan is, kunnen er geen wijzigingen verwerkt worden. De IT afdeling is hiermee bezig, maar ik kan je op dit moment niet vertellen hoelang dit nog gaat duren.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 11 maart 2025

Hi Mods!

Ik probeer al een tijdje in level 1 te komen, al lijkt dat niet te lukken omdat er geen ‘huishouden’ is, als ik op die link een huishouden probeer aan te maken en zodoende voordelen vrij te spelen kom ik in een loop. 
Ik heb dus een internet + tv en mobiel maar kom dus niet in level 1. Kan iemand mij helpen om een huishouden aan te maken? 

Sidenote: internet vast + tv staat op naam van mijn vriendin en mobiel op die van mij. Wel uiteraard op hetzelfde adres.

wjb
Superuser
  • 74440 reacties
  • 11 maart 2025

Heb je het mobiele nummer al aangemeld via deze site.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 11 maart 2025
wjb schreef:

Heb je het mobiele nummer al aangemeld via deze site.

Dank, meteen ingevuld. Over 2 dagen zou het moeten werken. 👍

*