Skip to main content
Pilot

Pilot: test de nieuwe MijnKPN app

Pilot: test de nieuwe MijnKPN app
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

145 reacties

DJ MvT
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 31 reacties
  • 15 augustus 2020

Ik test graag mee op Android.

jordy.vanderbolt
Topper

Ik wil mij ook aanmelden om mee te testen! 1 thuis abonnement en 2 mobiele abonnementen. Android staat er bij mij op!

WpuntNL
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 29 reacties
  • 17 augustus 2020

Ik test ook graag mee op Android… als er nog behoefte is aan deelnemers althans :-)

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 17 augustus 2020

iOS en gebruik thuis en mobiel en gebruik de app regelmatig al

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Auteur
  • Oud-Moderator
  • 15905 reacties
  • 17 augustus 2020

Kijk, toch nog een paar aanmeldingen. Top. 🙂 Jullie staan allen op de lijst, en ik denk dat we zo wel voldoende hebben.

RoryM
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 17 augustus 2020

Heey 🙂 Ik zou graag meedoen als er nog plek is voor iOS :)

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 17 augustus 2020

Ik help graag mee op android mocht er nog plek zijn :blue_heart:

Julian Borghuis
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6

Wanneer kunnen wij de toegang tot de forum gedeelte ontvangen? Vandaag toch of de rest van de week ook

Alpha89
Helper
Forum|alt.badge.img+4
  • Helper
  • 155 reacties
  • 17 augustus 2020
Julian Borghuis schreef:

Wanneer kunnen wij de toegang tot de forum gedeelte ontvangen? Vandaag toch of de rest van de week ook

Er staat week van 17e dus als je vrijdag pas toegang krijgt zijn ze nog op tijd 😉 !

Ik ben benieuwd of we een Testpilot link voor iOS krijgen of dat er ín de app een knopje om gaat.

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • 6477 reacties
  • 17 augustus 2020
Julian Borghuis schreef:

Zodra de pilot start. Dat hoor je vanzelf 😉

Alpha89 schreef:

Ik ben benieuwd of we een Testpilot link voor iOS krijgen of dat er ín de app een knopje om gaat.

Ga er vanuit dat het via TestFlight zal verlopen. Zo ging het bij de vorige MijnKPN pilot ook. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 187 reacties
  • 17 augustus 2020

Ik wil ook wel meedoen als er nog plekken zijn, op iOS. :)

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 17 augustus 2020

ik doe graag mee als het nog kan ik heb iOS

Finch
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 24 reacties
  • 17 augustus 2020

@Paul_  Ik wil ook wel meedoen als dat nog mogelijk is.

iOS toestel

• Helper
  • 41 reacties
  • 17 augustus 2020

Ik wil graag mee doen , wordt in  november klant bij u !

Ik heb  een samsung s20 android

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 17 augustus 2020

Mocht er nog plek zijn, iOS hier :)

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Auteur
  • Oud-Moderator
  • 15905 reacties
  • 18 augustus 2020

Wow, nog wat last minute aanmelding. Leuk, ik heb jullie toegevoegd. Moet vast nog wel lukken.

@bamradio61: helaas kun je dan nog niet meedoen omdat je nog geen producten hebt bij ons. Je kunt dan niet koppelen in de app.
@JoeKL: Ik zie op jouw e-mailadres geen gekoppelde producten. Gebruik je daar een ander e-mailadres voor? Voeg die dan nog even toe aan je profiel bij ‘persoonlijke opmerkingen’.

Julian Borghuis schreef:

De content wordt op dit moment klaar gezet zodat je gelijk aan ge slag kunt. Ik denk dat de app donderdag te downloaden zal zijn, en dan krijgen jullie ook toegang tot het pilotboard. En ik zal hier dan nog even een berichtje doen natuurlijk.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 18 augustus 2020

Ik zou graag mee willen doen met de test, gebruik nu ook al de MijnKPN app, heb tv, internet en 2 mobiele abonnementen, heb een iOS telefoon!

Julian Borghuis
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
Paul_ schreef:

Wow, nog wat last minute aanmelding. Leuk, ik heb jullie toegevoegd. Moet vast nog wel lukken.

@bamradio61: helaas kun je dan nog niet meedoen omdat je nog geen producten hebt bij ons. Je kunt dan niet koppelen in de app.
@JoeKL: Ik zie op jouw e-mailadres geen gekoppelde producten. Gebruik je daar een ander e-mailadres voor? Voeg die dan nog even toe aan je profiel bij ‘persoonlijke opmerkingen’.

Julian Borghuis schreef:

De content wordt op dit moment klaar gezet zodat je gelijk aan ge slag kunt. Ik denk dat de app donderdag te downloaden zal zijn, en dan krijgen jullie ook toegang tot het pilotboard. En ik zal hier dan nog even een berichtje doen natuurlijk.

Zullen wij dan als android gebruiker dan een link van de google play test site krijgen of zal er binnen kpn zelf een knop worden omgeschakeld per kpn id zodat je de andere versie ziet van de app?

• 0 reacties
  • 18 augustus 2020

Hallo @Julian Borghuis , wacht rustig af op de mededelingen die gaan komen zoals @Paul_  reeds eerder diverse malen vermeld heeft. Gewoon dit topic en de mailbox in de gaten houden, geduld is een schone zaak.

Wasdroger
Topper
  • 11 reacties
  • 19 augustus 2020

Een beta test voor Android draai ik graag mee! Ben benieuwd welke feedback we kunnen leveren :)

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 19 augustus 2020

Ha ha @JanD idd Beetje geduldig afwachten en het komt vanzelf  maar @Julian Borghuis heeft geen geduld en leest soms niet alles valt mij op of vraagt alles gewoon 100 keer.

Ik ben bijvoorbeeld wel benieuwd of je het data gebruik wat beter kan inzien ik heb veel sluip verbruik.

Iets met WiFi wat erg slecht werkt en veel weg valt.

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Auteur
  • Oud-Moderator
  • 15905 reacties
  • 19 augustus 2020

@Rob5477 en @Wasdroger, ik heb jullie nog toegevoegd!

Vanaf nu is aanmelden dan ook echt niet meer mogelijk.

Jullie horen z.s.m. van me met verdere instructies!

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 19 augustus 2020
Paul_ schreef:

Julian Borghuis schreef:

Heh, nu staat mijn abo als het goed is wel op mijn gekoppelde forum email!

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Auteur
  • Oud-Moderator
  • 15905 reacties
  • 19 augustus 2020
JoeKL schreef:
Paul_ schreef:

Julian Borghuis schreef:

Heh, nu staat mijn abo als het goed is wel op mijn gekoppelde forum email!

Klopt hoor, komt goed. :)

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 21 augustus 2020

Ik ben benieuwd naar de eerste preview/screenshots <3