Sinds de grote update werkt mijn ab niet meer voor het regelen voor volume. Heel irritant, nu elke keer 2 ab nodig. Heb nieuwe ab aangevraagd en nu lukt het nog steeds niet.
Tv is aangesloten op hdmi en Denon soundbar via Arc. Ook in de hele lijst met codes geen code voor een Denon soundbar! Heel raar!
Hebben jullie tips voor mij? Voor de rest werkt de ab prima.
Beste antwoord door PeterG
Je kijkt wel goed. Maar ik zie dat de link voor Home Cinema de lijst voor TV codes geeft. En niet voor Home Cinema.
Ik moest m'n laptop er even voor opstarten maar heb dit gekopieerd voor je:
(zelf heb ik de audio instelling indertijd na een week weer ongedaan gemaakt. Vond het niet prettig. De afstandsbediening voor de audio ligt naast me en hoef ik niet eens op te pakken. TV geluid nu ook nog te regelen en anders niet. Was ook lastig.)
Het mooiste zou zijn dat je de afstandsbediening alleen op je tv afstemt en dat je tv dan via de HDMI kabel het signaal voor de volumeregeling doorstuurt naar je Denon soundbar. Je hebt de HDMI kabel wel in de juiste poort zitten daarvoor lees ik. Kun je wel met de TV-afstandsbediening het volume bedienen van de soundbar? Anders dien je even te kijken in de tv-instellingen of daar HDMI out bij de audio/geluid staat ingesteld.
Anders zou je nog zoals @PeterG aangeeft, de afstandsbediening kunnen afstemmen op je soundbar. Maar dan moet één van de codes wel werken. Is het wel gelukt na de reset van de afstandsbediening?
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.