Ondervindt je dit thuis?
Welke chromecast gebruik je?
Er zijn de laatste tijd veel meldingen over niet werkende chromecast icm met KPN. Ik heb nog geen oplossingen gezien. Bij mij werkt het prima.
Dat klopt. Al enkele voorbij gekomen. O.a. chromecast v3. Zowel thuis als op vakantie adressen.
Hier getest met v3 en casten naar de witte versie (zeg maar v4, 4k uitvoering) en dat geeft, nog, geen problemen. Vandaar mijn vragen.
Ik heb zelfs v2 van bijna 10 jaar oud…
Welkom op de community @Vietnam, vervelend dat het niet werkt! Kan je beschrijven wat er precies niet werkt, en waar je bent zoals Peter ook noemt? Kan je het icoontje bijvoorbeeld niet aanklikken, krijg je een foutmelding, een zwart scherm of iets anders? Vanaf wat voor telefoon/tablet (merk en model) probeer je te casten? Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je kunt vertellen hoe meer we mee kunnen denken.
Leen59 schreef:
Er zijn de laatste tijd veel meldingen over niet werkende chromecast icm met KPN. Ik heb nog geen oplossingen gezien. Bij mij werkt het prima.
Sinds de laatste update zijn er veel dingen opgelost met de Chromecast, maar er zijn een aantal situaties waar iets nog niet goed gaat inderdaad. De ontwikkelaars zijn op de hoogte en werken er aan.
Inmiddels app. Opnieuw geïnstalleerd en nu ziet de app de Chromecast weer wel en kan ik verbinden.
Hopelijk blijft dat zo.
Dank voor de feedbacks.
Vietnam.
Dat is fijn @Vietnam, dan kan je nu weer kijken dus. Hou het voor de zekerheid nog wel even in de gaten, als het terugkomt kan je de gestelde vragen nog beantwoorden en kunnen we verder met je meedenken.