Skip to main content
Sticky

De KPN TV+ App: de nieuwe app voor online tv-kijken

• 11 december 2023
  • 565 reacties
  • 54651 keer bekeken
De KPN TV+ App: de nieuwe app voor online tv-kijken
Toon eerste bericht

565 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16220 reacties
  • 11 februari 2025
SandraB_ schreef:

Een Huawei P30 emui versie 12.0.0

En een LG6, Android versie 9

Dank je, je merkt het ook op verschillende toestellen dus. Ik kan het zelf niet reproduceren op mijn iPhone. Wel dat de opname pauzeert als ik ergens anders heen ga, maar het vernieuwen niet. Ik neem het mee naar de ontwikkelaars zodat zij er een blik op kunnen werpen.

PeterG schreef:

Op een telefoon is de horizontale gids erg onpraktisch ​@Jasper van KPN .

Ik weet dat er meerdere mensen zijn die het graag zouden willen, maar het staat zoals gezegd niet op de planning. Ik heb het het eerder gevraagd aan de ontwikkelaars maar het antwoord blijft hetzelfde. Misschien dat het in de toekomst komt, maar voorlopig in ieder geval niet.

• Slimmerik
  • 57 reacties
  • 18 februari 2025

Ik vind de nieuwe app echt niet fijn. Opnames kijken lukt gewoon niet, ze starten wel maar haperen constant, via de website lukt dan weer wel maar kijk liever via app dan via website, op tv werkt alles prima. Het is alleen de app tablet en telefoon die niet goed werkt, en al meerdere maanden…

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 1069 reacties
  • 18 februari 2025

Niet leuk, dat haperen van het beeld ​@josevp. Heb je hier ook last van als je met je telefoon (en app) op 4G/5G besluit een opname te bekijken? 

wjb
Superuser
  • 74645 reacties
  • 18 februari 2025
Arjan van KPN schreef:

Niet leuk, dat haperen van het beeld ​@josevp. Heb je hier ook last van als je met je telefoon (en app) op 4G/5G besluit een opname te bekijken? 

Weten jullie dan nog steeds niet dat dit een veel voorkomend issue is op iPad en iPhone?

• Slimmerik
  • 57 reacties
  • 18 februari 2025
Arjan van KPN schreef:

Ja, ook via 5G hapert hij, dan komt steeds de balk weer in beeld waarmee je start pauze en voor en achteruit kan doen, heel irritant..

En natuurlijk verbruik ik dan data terwijl ik gewoon wifi thuis heb, waarom zou ik dan mijn data gaan verbruiken, was eerder nooit nodig, de app werkte vroeger prima, de laatste maanden niet..

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 1069 reacties
  • 18 februari 2025
wjb schreef:
Arjan van KPN schreef:

Weten jullie dan nog steeds niet dat dit een veel voorkomend issue is op iPad en iPhone?

Volgens de laatste KPN TV+ app update zou er een oplossing in de laatste versie moeten zitten. Het is dus wel bekend dat er problemen waren en het wordt ook wel gemonitord of de problemen terugkomen. 

​@josevp Heb je wel de laatste versie van de app op je telefoon staan? Dit zou versie KPN TV+ App 08.63.00 moeten zijn. 

• Slimmerik
  • 57 reacties
  • 18 februari 2025
Arjan van KPN schreef:
wjb schreef:
Arjan van KPN schreef:

Volgens de laatste KPN TV+ app update zou er een oplossing in de laatste versie moeten zitten. Het is dus wel bekend dat er problemen waren en het wordt ook wel gemonitord of de problemen terugkomen. 

​@josevp Heb je wel de laatste versie van de app op je telefoon staan? Dit zou versie KPN TV+ App 08.63.00 moeten zijn. 

Ik heb de laatste versie op telefoon en iPad staan. Ik update altijd zodra het mogelijk is. We wachten het nog maar wat langer af en hopen dat het bij een volgende update beter wordt en anders trekken we over een tijdje wel weer aan de bel..

wjb
Superuser
  • 74645 reacties
  • 18 februari 2025
Arjan van KPN schreef:
wjb schreef:
Arjan van KPN schreef:

Ik lees in de laatste update niets over een oplossing t.a.v. haperende beelden.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 1069 reacties
  • 18 februari 2025
wjb schreef:

Ik lees in de laatste update niets over een oplossing t.a.v. haperende beelden.

My bad. Oplossing zat in een eerdere update.

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 20 februari 2025

De app op zich is niets mis mee maar soms stopt een uitzending wel erg vaak tussendoor ongeacht welke zender er aan staat. Streaming service gaat dan wel prima dus aan de verbinding ligt het niet. Kijken met kpn kastje werkt ook gewoon. Ligt dus echt aan de app die niet lekker werkt. Of heeft iemand tips?

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7537 reacties
  • 20 februari 2025

Hi ​@Easy eddy! Controleer dan allereerst of de internetverbinding niet wegvalt op het apparaat waar je op kijkt. Als die niet goed werkt dan zal de uitzending stoppen. 
Mocht dat het niet zijn, gebeurt dit dan ook als je op een ander apparaat kijkt? 

Herinstalleer de app ook voor de zekerheid. Wellicht helpt dat.

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 20 februari 2025

Heb de tv drie keer opnieuw opgestart en nu werkt het wel goed. Geen idee waarom maar wel erg vervelend dat dit gebeurd. Het gebeurt wel vaker dat er af en toe hapering is maar zo erg als vandaag nog niet eerder gehad. Zoals gezeg internet zelf geen problemen en alles is bekabeld hier in huis en wifi wordt alleen gebruikt voor 2 telefoons en een tablet dus dat moet gewoon werken op een dsl verbinding zonder haperingen. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7537 reacties
  • 20 februari 2025

Als het toch weer gebeurt, maak dan gerust een eigen topic aan ​@Easy eddy! Dan kunnen we je hier verder mee helpen. 
Hopelijk blijft het nu gewoon stabiel. 🙂

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 27 februari 2025

In iOS18 (iPad) indien de app wordt geopend en het beeld verkleint (PIP) stopt het bewegend beeld. Probleem sinds een update. Vandaag (27.02.2025) een bericht gekregen van de KPN ontwikkelaar dat het mogelijk verholpen zou zijn, getest maar helaas geen verschil. Mogelijk moet gewacht worden op een update versie in de Apple Store van deze app.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7537 reacties
  • 27 februari 2025

PIP op iOS moet inderdaad nog opgelost worden, dat is nog even afwachten. Houd de Product Updates hier in de gaten! Zodra er een update is die dit oplost zullen we dit melden. 

Reageer