Sinds enkele weken ondervind ik steeds uitval van mijn KPN + op mijn tablet Galaxy TAB A SM-T510.
elk programma, valt steeds uit en moet ik opnieuw opstarten, geen programma kan ik kijken door om de 2 minuten en soms al na een paar tellen, opnieuw in te stellen,.
Het is wel vreemd dat het meest na 18.00 sávonds het helemaal erg wordt.
Heb al tig keer toestel helemaal uit en aan gehad en app ook steeds weer vernieuwd……….
Wat is er loos, andere zenders doen het wel en…. ik heb geen VPN of zoiets aanstaan.
Ik zag in de reviews dat er meerdere mensen mee kampen en dat het 5 jaar geleden ook al eens is gebeurd.
Graag antwoord wat ik moet doen
Hoi @Zeur . Welkom bij de KPN Community.
Dat is merkwaardig. Vooral omdat het met tijdstippen lijkt samen te hangen.
Wat gebeurt er als je via de browser probeert te kijken: https://tv.kpn.com/
Met de inlog https;//tv.kpn.com gaat het op mijn mobiel Galaxy A31 prima maar op tablet krijg ik nu een mededeling op scherm:
Aan bepaalde restricties wordt niet voldaan. Dit kan komen door het gebruik van een extra beeldscherm. Verlaag de resolutie in de player opties of ontkoppel het externe beeldscherm en probeer opnieuw (3016)
Ik kan daar niks mee, mijn tablet is wel “ verbonden “ met de mobiel dat ik op tablet ook de mails kan ontvangen, zou dat de oorzaak kunnen zijn, maar dat lijkt me strong… of is mijn tablet te oud…
Galaxy Tab A SM-T510.
Heeft het vroeger wél gewerkt op die galaxy, @Zeur ?
Jazeker! Zonder mankeren! En ineens... van de ene op de andere dag... ik denk dat het begin februari was, weet ik niet meer zo precies, grote verbazing mijnerzijds, sindsdien is het knudde helaas. Op tablet kan ik geen journaals meer zien o.a.zonder elke seconde of iets langer opnieuw te moeten starten, en dan kijk ik niet verder waar ik gebleven was maar moet met groene balk weer opzoeken en floep.... weg beeld.
Op mijn tablet kan ik niet meer gewoon tv kijken. Na ongeveer een kwartier valt hij uit en moet ik het programma opnieuw opstarten, weet iemand hier een oplossing voor
Zeur schreef:
Met de inlog https;//tv.kpn.com gaat het op mijn mobiel Galaxy A31 prima maar op tablet krijg ik nu een mededeling op scherm:
Aan bepaalde restricties wordt niet voldaan. Dit kan komen door het gebruik van een extra beeldscherm. Verlaag de resolutie in de player opties of ontkoppel het externe beeldscherm en probeer opnieuw (3016)
Ik kan daar niks mee, mijn tablet is wel “ verbonden “ met de mobiel dat ik op tablet ook de mails kan ontvangen, zou dat de oorzaak kunnen zijn, maar dat lijkt me strong… of is mijn tablet te oud…
Galaxy Tab A SM-T510.
Dit is ook een mededeling die ik zelf niet direct begrijp. Met welke browser probeer je het? Zit er ook chrome op? Zo ja, zou je eens met chrome willen proberen. Desnoods even in incognito modus
Alles heb ik geprobeerd maar helaas blijft het bij het oude. Ik geloof dat ik me er maar bij neer moet leggen en nu kijk ik op mijn mobieltje alles, want dat werkt wel iets beter als ik geen normaal tvtoestel bij de hand heb. In ieder geval bedankt voor de reacties.
Zelfde probleem en ik zie geen duidelijk antwoord met een oplossing ,ben al jaren bij kpn en begin er toch wel genoeg van te krijgen.
Veel galaxy tablet kijkers hebben problemen met kijken veel uitval
Arjan van kpn zei dat ze t probleem kennen maar weet niet hoelang t duurt voor oplossing
Veel geven t probleem aan maar zijn verspreid over community
Het is Zaterdag en nu zondag 23 febr. Heb zaterdag 3 uur lang probleemloos gekeken, vandaag, Zondag,
weer probleemloos gekeken!! Geweldig tot nu toe… ik wacht maandag nog even af of het dan ook nog zo goed gaat? ……...anders is het probleem toch OPGELOST, hoop ik van harte…
Reactie morgen dus.
REACTIE:
Alles werkt weer zoals vanouds. Verschillende proeven gedaan o.a. tablet steeds verplaatsen,
Steeds andere zenders opzetten, opgeslagen programma's erop, en het lijkt nu dat het opgelost is. Dank voor jullie inspanningen.
Hallo allemaal.
Ik heb sindskort problemen met de kpn app op mijn tabket.
Op de telefoon en tv werkt alles wel goed.
Op de tablet kan ik alleen ned 1,2en 3 kijken, geen rtl etc.
Ook kan ik opgenomen prograi niet terug kijken.
Opnieuw inloggen etc helpt ook niet / tablet updaten en app opnieuw installeren helpt ook niet
Iemand enig idee?
Grtn Chris
App al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, @Christiaan van Loo ?
@Christiaan van Loo Kun je ons ook vertellen wat voor tablet het is (inclusief OS en firmware? )
Met app versie 08.75.01 zou je ook de zenders vanaf rtl 4 weer moeten kunnen zien @Christiaan van Loo . Heb je die versie al?
Zie deze reactie van Jasper van KPN op ander topic.
Hallo allemaal.
Na een paard dagen opnieuw een poging gedaan, de hele app er af gehaald en tablet geupdate.Toen de app er weer op gezet. Wat volgens mij de eerste keer niet werkte, werkt nu wel weer.
Bedankt voor jullie meedenken.
Groeten Christiaan.