Skip to main content

[Opgelost] Terugkijken en Opnames na 9 uur op 26 september

  • 27 september 2024
  • 114 reacties
  • 1907 keer bekeken
[Opgelost] Terugkijken en Opnames na 9 uur op 26 september
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

114 reacties

PeterG
Superuser
  • 61028 reacties
  • 29 september 2024

Kun je aangeven welke @Esther_2 .

Hier doen ze het allemaal namelijk 801 tot en met 866 nagelopen. Voor het team is het wel handig welke het dan niet doen. Bij jou.


  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 29 september 2024

Nog steeds problemen met terugkijken! Zowel Holland’s got talent als Expeditie Robinson kunnen we niet terugkijken. Ik hoop dat dit snel verholpen wordt, we zaten er net helemaal klaar voor :(


Forum|alt.badge.img+1
Tamara1986 schreef:

Nog steeds problemen met terugkijken! Zowel Holland’s got talent als Expeditie Robinson kunnen we niet terugkijken. Ik hoop dat dit snel verholpen wordt, we zaten er net helemaal klaar voor :(

Hier précies hetzelfde! En geen enkele NOS nieuwsuitzending van gisternacht middernacht doet het. Ook diverse programma's op andere zenders niet. En opnames maar verwijderd. Echt heel vervelend dit!


  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 29 september 2024

Zojuist radiozenders geprobeerd maar hier doet geen enkele het. Krijg overal de al veel genoemde rode balk onderin beeld


  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 29 september 2024

Terugkijken opnames lukt totaal niet rode errorbox kort in beeld


  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 29 september 2024
PeterG schreef:

Kun je aangeven welke @Esther_2 .

Hier doen ze het allemaal namelijk 801 tot en met 866 nagelopen. Voor het team is het wel handig welke het dan niet doen. Bij jou.

Zojuist dus allemaal geprobeerd maar geen enkele werkt. Overal de al veel genoemde rode balk onderin beeld


  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 29 september 2024
Sanne van KPN schreef:

We zetten alle meldingen door en zodra we een update hebben laten we het hier weten! Als je opnames hebt die niet werken of terugkijken wat niet goed gaat,

Shyrin van KPN schreef:

Wat ons helpt, is zoveel mogelijk concrete informatie: gaat het alleen om het bekijken van opnames (zo ja, welke: datum, tijdstip, programmanaam en zender) of ook bij live TV kijken en Terugkijken? En welke tv-ontvanger heb je in gebruik?

Geef dan zoveel mogelijk informatie. Dan geven we ook dit door.

Het blijft een godspee, nog steeds niets terug te kijken.

@kpn je hebt wel kennis nodig om een kennisbank te vullen met zinnige oplossingen en als het u belieft geen incompetentie gerichte oplossingen van het hedendaagse zo genaamd competentie gericht onderwijs “opgeleide” personen dat is echt een blamage.

We betalen sowieso al veel te veel voor een simpel kpn abonnement, ik denk dat ik overstap op de G96 tv box, heb ik tenminste alles voor een habbekrats.

Nederland….wat een K-land ben je geworden


  • Topper
  • 12 reacties
  • 29 september 2024

Nou het lijkt erop alsof er helemaal niets “gefixed” is. Ondertussen betalen we wel voor deze service en kunnen we dit nu niet gebruiken. Dus opmerkingen zoals “het lijkt opgelost” is dus complete onzin.

 

Al onze opnames of dit nu weken terug is of de opnames van vanavond zoals bijvoorbeeld “expeditie robinson” / “3 op reis” of alles wat in de tussentijd opgenomen is werkt niet.

En natuurlijk hebben de “standaard” oplossingen zoals van het stroom halen etc vanzelfsprekend geen zin. (dit is algemeen bekend).

 

Na onze overstap van Ziggo naar KPN hebben we meer storingen gehad dan al onze jaren bij Ziggo.. Spijtige zaak.


  • Topper
  • 12 reacties
  • 29 september 2024
JdeW schreef:
Sanne van KPN schreef:

We zetten alle meldingen door en zodra we een update hebben laten we het hier weten! Als je opnames hebt die niet werken of terugkijken wat niet goed gaat,

Shyrin van KPN schreef:

Wat ons helpt, is zoveel mogelijk concrete informatie: gaat het alleen om het bekijken van opnames (zo ja, welke: datum, tijdstip, programmanaam en zender) of ook bij live TV kijken en Terugkijken? En welke tv-ontvanger heb je in gebruik?

Geef dan zoveel mogelijk informatie. Dan geven we ook dit door.

Het blijft een godspee, nog steeds niets terug te kijken.

@kpn je hebt wel kennis nodig om een kennisbank te vullen met zinnige oplossingen en als het u belieft geen incompetentie gerichte oplossingen van het hedendaagse zo genaamd competentie gericht onderwijs “opgeleide” personen dat is echt een blamage.

We betalen sowieso al veel te veel voor een simpel kpn abonnement, ik denk dat ik overstap op de G96 tv box, heb ik tenminste alles voor een habbekrats.

Nederland….wat een K-land ben je geworden

Eens..

 

@KPN informatie zoals “zender, datum, tijdstip” zou al lang niets meer uit mogen maken aangezien dit een algehele storing lijkt te zijn.. dus vooruit met de geit en laat jullie “tech-personeel” eens goed duiken met een duikpak en zuurstof tank zodat ze lang genoeg de tijd hebben om het probleem te vinden en op te lossen.


  • Slimmerik
  • 50 reacties
  • 29 september 2024

Ik kijg nu (20:30) bij AZ - Utrecht (espn1) de melding: 

Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens. (1002)

Zowel bij live kijken & vanaf begin kijken. 
Dit is op tv.kpn.com


  • Slimmerik
  • 50 reacties
  • 29 september 2024

Sterker nog: alle zenders die ik aanklik (npo1, sbs6, eurosport, espn) werken niet op tv.kpn.com.


  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 29 september 2024

Ook ik heb alles al vele malen herstart maar zonder resultaat.  Kan niets terugkijken. 


Forum|alt.badge.img+1

Hier idem dito en via Twitter klantenservice weten ze hier niet eens vanaf! Loopt lekker langs mekaar af. Dit is een grote meerdaagse storing en jullie doen er te weinig aan!


PeterG
Superuser
  • 61028 reacties
  • 29 september 2024
Rick_85 schreef:

Ik kijg nu (20:30) bij AZ - Utrecht (espn1) de melding: 

Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens. (1002)

Zowel bij live kijken & vanaf begin kijken. 
Dit is op tv.kpn.com

Ik kom zelfs helemaal niet ingelogd op tv.kpn.com….

Via de app in m'n mobiel werkt het wel.

&&&&]

nou ja, 2 minuten later lukt het wel op de laptop met tv.kpn.com. AZ via 14 en 221. En werkt 6 sbs6 ook.


  • Topper
  • 12 reacties
  • 29 september 2024
NicolevandenBroek62 schreef:

Hier idem dito en via Twitter klantenservice weten ze hier niet eens vanaf! Loopt lekker langs mekaar af. Dit is een grote meerdaagse storing en jullie doen er te weinig aan!

aanfluiting van jewelste, geen info naar de klant, geen oplossingen en de klant maar betalen.. 


  • Topper
  • 10 reacties
  • 29 september 2024

Hier zelfde verhaal helaas.

 

Kan geen opnames kijken.. radio zenders werken niet en sommige TV zenders niet(NPO Politiek)

Reboot van Glasvezelkastje, Experiabox, TV+ onvanger helpt niks ook via de https://tv.kpn.com/ gaat het mis.


  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 29 september 2024

ook hier nog steeds problemen. niet terug te kijken.

wel een rode balk in beeld die je alleen kunt lezen als je het WK snellezen hebt gewonnen…

😭


Forum|alt.badge.img+1

Oh het wordt nog leuker merk ik! Die paar zenders die ik live kon kijken? Was van korte duur! Want het systeem stopt er uit zichzelf mee en reset nu ieder half uur. Lost dat iets op? Nope… Wat een doffe ellende! Los dit op!


  • Topper
  • 12 reacties
  • 29 september 2024

@Vikash van KPN Wat is de status van deze storing en hoe lang moeten de klanten nog wachten op een zogenaamde fix voor deze service waar wij allemaal voor betalen.


  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 29 september 2024

De dag erop na mijn melding kon ik S avonds Masterchef terug kijken  op Net5. Denk dat meerdere mensen geklaagd hebben bij KPN die dit euvel hierna verholpen hebben.  Toppie KPN 


Forum|alt.badge.img+1
Mister John schreef:

De dag erop na mijn melding kon ik S avonds Masterchef terug kijken  op Net5. Denk dat meerdere mensen geklaagd hebben bij KPN die dit euvel hierna verholpen hebben.  Toppie KPN 

Fijn dat jij zo tevreden bent maar ik klaag al vier dagen over deze foutmeldingen en kan nog steeds niks terugzien?!

geen veranderingen of verbeteringen.


  • Topper
  • 10 reacties
  • 30 september 2024

Net even gekeken en gelukkig werkt het hier sinds vanochtend weer!


  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 30 september 2024

Inderdaad het werkt weer, maar geen bericht van kpn gehad dat het weer werkt, ook geen bericht gehad toen het niet werkte.

Het kost kpn zeker teveel tijd, geld en moeite om de mensen te informeren en duidelijkheid te verschaffen en wij maar betalen.

Ik zie nog maar drie oplossingen;

  1. Q96 tv box aanschaffen of,

 

Admin: bericht aangepast, zie ook de huisregels


Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16132 reacties
  • 30 september 2024

Het herstel is gisteravond afgerond, het zou weer moeten werken. Ik zie sindsdien meerdere meldingen dat het weer werkt, gelukkig.

Ik zie ook berichten dat het nog niet bij iedereen het geval is. In de regio Helmond speelt nog wel een storing. Voor de mensen die er nog last van hebben, wonen jullie daar? 


Forum|alt.badge.img+1

Bij mij werkt het ook nog niet en ik woon in Eindhoven.