Skip to main content
Beantwoord

Problemen met apps Netflix, Videoland en NPO

• 6 mei 2024
  • 56 reacties
  • 2727 keer bekeken

Toon eerste bericht

56 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

Hallo allemaal, er is inmiddels een nieuwe update van HBO Max, versie 5.8.0, waarbij vastlopers niet meer voor zouden moeten komen. Collega met een 5202 geeft aan dat hij inderdaad veel fijner naar HBO Max kijkt nu. Zouden jullie dit ook willen checken? We zijn benieuwd naar jullie ervaringen!

j3roentje
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 536 reacties
  • 7 maart 2025
Marcia van KPN schreef:

Hallo allemaal, er is inmiddels een nieuwe update van HBO Max, versie 5.8.0, waarbij vastlopers niet meer voor zouden moeten komen. Collega met een 5202 geeft aan dat hij inderdaad veel fijner naar HBO Max kijkt nu. Zouden jullie dit ook willen checken? We zijn benieuwd naar jullie ervaringen!

Ik gebruik alleen de Videoland, Netflix, Prime en NPO app.

Dus die HBO update gaat mijn problemen niet oplossen.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7469 reacties
  • 7 maart 2025

Hmmm, dan moet dit verder uitgepluisd worden voor die apps. Ik geef het aan ze door! Dank voor je geduld dusverre. 🙂

• Auteur
  • Topper
  • 20 reacties
  • 13 maart 2025
Marcia van KPN schreef:

Net even gecheckt. Ik merk inderdaad verschil bij HBO. Waar de app normaal gesproken bij het begin scherm bleef hangen, lijkt er nu een retry te komen waardoor de app uiteindelijk start. Helaas lijkt het probleem alleen maar uitgesteld, want het is nog steeds niet mogelijk om dan een film of serie te starten. Wanneer een film of serie gekozen wordt volgt een zwart scherm waarin de app blijft hangen.

Let wel op! Dit is, zoals alle problemen, wanneer het niet de eerst geopende app is.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7469 reacties
  • 14 maart 2025

Check, fijn dat er merkbaar verschil is maar dus nog niet helemaal waar het zijn moet. Zou je voor de zekerheid ook een frisse start van je ontvanger willen doen ​@Jessy051095? Ik ben heel benieuwd of het daarna nog steeds zo moeizaam gaat als het niet de eerste app is die je opstart. 

Mocht dat geen verschil maken, laat je het hier dan weten? Dan neem ik dat ook mee in de feedback.

• Auteur
  • Topper
  • 20 reacties
  • 16 maart 2025
Sanne van KPN schreef:

Check, fijn dat er merkbaar verschil is maar dus nog niet helemaal waar het zijn moet. Zou je voor de zekerheid ook een frisse start van je ontvanger willen doen ​@Jessy051095? Ik ben heel benieuwd of het daarna nog steeds zo moeizaam gaat als het niet de eerste app is die je opstart. 

Mocht dat geen verschil maken, laat je het hier dan weten? Dan neem ik dat ook mee in de feedback.

Dat doe ik liever even niet.. het is bekend dat n frisse start de problemen voor even oplost, echter na een tijdje komen ze weer terug. Dus mocht ik dat nu doen, zullen de problemen, tijdelijk, opgelost zijn, maar geeft dit geen langdurige oplossing...

Reageer