Skip to main content
Vraag

Seizoenopname neemt evil s3 afl 10 niet op

• 23 januari 2025
  • 9 reacties
  • 155 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+2

28-jan word op starchannel afl 10 van seizoen 3 uitgezonden en seizoen opname neemt deze niet op

Mijn seizoen opname heeft 2 vorige afleveringen wel opgenomen

Dus of ik heb iets weten te verkloten of die aflevering is niet goed gecodeerd

Misschien dat kpn internedservices dit kan uitzoeken ?

9 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27514 reacties
  • 24 januari 2025

Hoi ​@matthijs peters .  Dat is niet fijn natuurlijk. Je wilt zoiets wel compleet hebben.

Heb je het allemaal via de tuner opgenomen? Of werkt je via de browser? Krijg je een foutmelding of doet ie simpelweg niet wat ie moet doen?

(ik heb dit sowieso al namens jou doorgegeven aan onze mensen die over de signalen gaan, dus we kijken in ieder geval even mee)

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 192 reacties
  • 24 januari 2025

​@Erwin van KPN 

ik plan zowel via browser als via box, geen idee bij evil

Maar het was een werkende seizoen opname die t/m deze week gewerkt heeft en volgende week dus niet. Geen foutmelding maar niet ingeplaand.

Op verzoek van telefonische helpdesk met de hand afl 10 ingepland en dat ging maar die heb ik weer verwijderd om te zien wat er nu met de seizoen opname gebeurd

1. of mijn serie opnaame is door iets verdwenen
  2. of die aflevering is niet goed voor de serie gecodeerd
  3. of …

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27514 reacties
  • 27 januari 2025

Ik heb helaas nog geen reactie van de content mensen.  Ik stuur ze even een reminder.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 192 reacties
  • 27 januari 2025

​@Erwin van KPN 

zie ook dit

Ik heb de opname van afl 9 gewoon nog staan onder opgeslagen

Maar als ik naar afl10 ga word alleen de replay van afl9 getoond en niet mijn opname

afleveringen voor afl9 heb ik al bekeken en verwijderd

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28419 reacties
  • 30 januari 2025

Het lijkt erop dat hier dan ook sprake is geweest van een latere wijziging, waardoor de opname niet is gelukt. Dit kunnen we op dit moment ook niet meer aanpassen. De aflevering is wel beschikbaar voor Terugkijken, zie ik. Dus op die manier kun je hem alsnog bekijken.

Daarnaast: wat een feature is van onze serie opnames is dat deze onder water actief blijven en niet opgenomen afleveringen opnieuw zullen opnemen als deze herhaald worden. Dus als jij bij een serie nu een aflevering mist, of afleveringen verwijderd, dan worden deze bij een herhaling opnieuw opgenomen. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 192 reacties
  • 30 januari 2025

​@Erik van KPN 

Wat bedoel jij met een latere aanpassing ?

Ik heb dit 7 dagen geleden  gezien en gemeld.

Dus de serie opname had tijd genoeg om de aflevering op te pikken oif kpn had iets aan de codering van die aflevering moeten doen.

Voor mij maakt het niet uit, ik heb het met de hand opgenomen.

Maar mogelijk gaat dit dus mis voor alle klanten met een serie opname voor deze serie en dan is het extra zuur want het is de laatste van de serie 3.

Nb woird niet alleen op dinsdag uitgezonden maar ook op vrijdag (morgen) en die word ook niet opgenomen

Ik ben sinds 3 januarie klant en ik heb minimaal 2 serie opnames die onterecht een aflevering niet opnamen

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 18 februari 2025

Door dat ik op Google ging kijken of ik ergens nog alvering 10 van seizoen 3 kon kijken, stuitte ik op dit bericht. Ik snapte er al niks van dat ik de laatste aflevering miste. Blijkbaar idus niet alleen bij mij deze aflevering niet opgenomen. Alleen kom ik er door omstandigheden te laat achter en mis ik deze dus. 
Jammer genoeg kan je maar Max 1 week terug kijken, waar ik dus heel erg van baal. Tenzij de e nog ergens te streaken is? 
vreemd dat dit kon gebeuren met een serie opname. 

Ander topic, maar de nieuwste update van de KPN + app op tv is heel vervelend. Werkt minder fijn en word ik er geregeld uit geknald. 

mvg Dyan 

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 20 februari 2025

Ik ben er helaas ook te laat achter gekomen en ik baal echt ontzettend. Nergens is deze aflevering nog te bekijken. Ik vind KPN erg achteruit gaan. Kastje gaat steeds spontaan op zwart flikkerend beeld of de resolutie gaat steeds naar minder, waardoor het beeld erg onscherp wordt. En daar betalen we zoveel geld voor. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 192 reacties
  • 20 februari 2025

​@Erik van KPN 

en wil kpn nog met een echte toelichting komen waarom ze dit niet opgelost hebben terwijl ik ze 7 dagen van  te voren erover heb geinformeerd.

en zie ook 

vienna blood serie opname die vernaggelt is en kpn moet wel zo nodig titel aanpassen maar in topic reageren is te veel moeite

en ook bij bovenstaand topic vond een moderator het nodig de titel aan te passen en  werd verwijderd dat de serie opname kapot gaat

Reageer