Skip to main content
Beta

Test mee: De nieuwe TV app van KPN!

Test mee: De nieuwe TV app van KPN!
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

120 reacties

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Auteur
  • Oud-Moderator
  • 15905 reacties
  • 14 oktober 2023

gaat KPN toestemming geven om via de chromecast tv te kijken zonder plicht aangemeld te zijn op eigen kpn thuis omgeving?

Hoi @B.kramer! Leuk dat je mee wil testen. Al helemaal als je op dat moment door de EU aan ‘t rijden bent. 

Wat we in deze bèta gaan testen is de nieuwe TV app voor mobiel en tablet. Met die app kun je casten naar een Chromecast (zoals de meeste apps dat kunnen). Waar jij het volgens mij over hebt qua toestemming is de Smart TV app. De Chromecast met Google TV erop draait de Android Smart TV app. En daar zijn we geen nieuwe versie van aan het testen.

het antwoord op je vraag is dus nee, die toestemming verandert niet tijdens deze test.

B.kramer
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 13 reacties
  • 14 oktober 2023
Paul_ schreef:

gaat KPN toestemming geven om via de chromecast tv te kijken zonder plicht aangemeld te zijn op eigen kpn thuis omgeving?

Hoi @B.kramer! Leuk dat je mee wil testen. Al helemaal als je op dat moment door de EU aan ‘t rijden bent. 

Wat we in deze bèta gaan testen is de nieuwe TV app voor mobiel en tablet. Met die app kun je casten naar een Chromecast (zoals de meeste apps dat kunnen). Waar jij het volgens mij over hebt qua toestemming is de Smart TV app. De Chromecast met Google TV erop draait de Android Smart TV app. En daar zijn we geen nieuwe versie van aan het testen.

het antwoord op je vraag is dus nee, die toestemming verandert niet tijdens deze test.

Hallo @Paul_  

het streaming vanaf de mobiele tv app naar een Chrome cast kan met de huidige app.

ik ben dan ook enorm benieuwd hoe dit reageert in de bèta versie van de mobile app.

kijk erg uit naar de eventuele uitnodiging van deelname.

alvast bedankt.

groetjes 

bauke

• Topper
  • 19 reacties
  • 14 oktober 2023

Ik gebruik de app regelmatig maar eigenlijk alleen voor KPN zenders en niet van andere streaming diensten. Dat is misschien niet waar jullie naar op zoek zijn.

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 14 oktober 2023

Aangemeld! Klinkt heel interessant!

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 16 oktober 2023

Hoi KPN,

Ik gebruik een bluetooth speaker van JBL op de nieuwe KPN TV+ box. De JBL Go2. Dit werkt echt goed. Dit komt omdat ik tv kijk op een computer monitor die HDMI heeft maar geen speakers.

Het zou handig zijn als de volume knoppen op de afstandsbediening dan de volume van de bluetooth speaker zou bedienen. Via de Google TV App en dan de afstandsbediening van de app, werkt het wel, maar geen volume balkje. Jullie slimme koppen bij KPN kunnen dit zeker wel regelen, toch?👍👍👍😁😁😁 Ik denk dat je best dat tv+ boxje zo kan programmeren, zodra er een bluetooth speaker aangesloten is, de afstandsbediening automatisch de volume knoppen gebruikt voor de bluetooth speaker.

Zou echt super handig zijn. En laat ook het volume balkje op het scherm zien als er op de volume knoppen gedrukt wordt.

Alvast bedankt!!!

Groetjes Asjraf. 

Ps: Dat Bluetooth functie is echt te gek super gaaf!!! Zo kan je tv kijken zonder iemand lastig te vallen met het geluid. Ik heb er ook een Bluetooth keyboard op aangesloten. Werkt top!

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Auteur
  • Oud-Moderator
  • 15905 reacties
  • 16 oktober 2023

Hi @Asjraf. Leuke wens, maar heeft niets met dit topic te maken. 😉 Neem hier maar eens een kijkje: 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7086 reacties
  • 16 oktober 2023
Sander G. schreef:

Ik gebruik de app regelmatig maar eigenlijk alleen voor KPN zenders en niet van andere streaming diensten. Dat is misschien niet waar jullie naar op zoek zijn.

Ook als je de app alleen voor KPN TV gebruikt, ben je van harte welkom om mee te testen, @Sander G. Je hebt vast ook een mening over de gebruikersvriendelijkheid van de app 😉

• Topper
  • 21 reacties
  • 16 oktober 2023

Heb me ook meteen aangemeld, in het verleden ook voor Ziggo beta tests gedaan.

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 16 oktober 2023
Paul_ schreef:

Hi @Asjraf. Leuke wens, maar heeft niets met dit topic te maken. 😉 Neem hier maar eens een kijkje: 

Oke. Thank voor de tip. En sorry voor de overlast.

janwieger
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 18 oktober 2023

hey … vraag kun je de beta app ook zien als een soort GOOGLE HOME APP...mijn huis zit vol met smart apparatuur.. zou een uit komst zijn, zeker als je niet thuis bent...😅

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Auteur
  • Oud-Moderator
  • 15905 reacties
  • 18 oktober 2023
janwieger schreef:

hey … vraag kun je de beta app ook zien als een soort GOOGLE HOME APP...mijn huis zit vol met smart apparatuur.. zou een uit komst zijn, zeker als je niet thuis bent...😅

Het is geen Google Home app, Jan. Dat is wel echt een andere tak van sport.

@Paul_ wanneer krijg je de app via Google play store aangeboden als je je hebt aangemeld om te testen?

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Auteur
  • Oud-Moderator
  • 15905 reacties
  • 18 oktober 2023
Tom Veenendaal schreef:

@Paul_ wanneer krijg je de app via Google play store aangeboden als je je hebt aangemeld om te testen?

Hi Tom! Als je bent geselecteerd zorgen we ervoor dat je vanaf eind oktober/begin november de link voor de app krijgt om deze te installeren. Ook kun je dan in het besloten gedeelte om je feedback te delen.

Ik wil eigenlijk iedereen die mee gaat testen een mail sturen met de bevestiging daarvan. Dat moet wel gaan lukken schat ik zo in. En daar staat dan een linkje in naar het besloten gedeelte etc.

WillieHurx
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 12 reacties
  • 18 oktober 2023

Heb me ook aangemeld.... Afwachten of ik mee mag doen 🙏🏻🙏🏻

Friedhann
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 20 oktober 2023

Week geleden al aangemeld maar ik weet dus niet of je een bevestiging krijgt of een mailtje?

Frued

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
Friedhann schreef:

Week geleden al aangemeld maar ik weet dus niet of je een bevestiging krijgt of een mailtje?

Frued

Beste @Friedhann,

Als je bent geselecteerd zorgt KPN ervoor dat je vanaf eind oktober/begin november de link voor de app krijgt om deze te installeren. Ook kun je dan in het besloten gedeelte om je feedback te delen.

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 1008 reacties
  • 20 oktober 2023
Dennis Schreve schreef:
Friedhann schreef:

Frued

Beste @Friedhann,

Als je bent geselecteerd zorgt KPN ervoor dat je vanaf eind oktober/begin november de link voor de app krijgt om deze te installeren. Ook kun je dan in het besloten gedeelte om je feedback te delen.

Men wordt merkbaar ongeduldig …. 😁

😏

Rathjetoe
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 20 oktober 2023

Is er ook al eens een tv app beschikbaar voor apple tv? Dan test ik graag mee om te kijken of ik kpn tv ook weer activeer.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

Voorlopig niet, @Rathjetoe. We zoeken nu echt alleen testers voor Android/iOS mobiel en/of tablet. 

Ko3ntje
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 21 oktober 2023

Nog altijd in spannende afwachting hier..... 🙈🤣

racecane
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 22 oktober 2023

Aangemeld maar nooit meer wat van gehoord. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7492 reacties
  • 22 oktober 2023

Quotend uit dit artikel: 

Als je bent geselecteerd zorgen we ervoor dat je vanaf eind oktober/begin november de link voor de app krijgt om deze te installeren.

Nog even geduld dus! 🙂

• Topper
  • 17 reacties
  • 24 oktober 2023

Is deze nieuwe app ook geschikt voor de Shield TV? De huidige TV app werkt daar erg slecht op dus ik hoop op iets beters!

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Deze app is eerst en vooral voor tablet en mobiel ontworpen @RJvdM 

• Topper
  • 18 reacties
  • 26 oktober 2023

Aangemeld (nu hopen dat hierbij meteen een TVOS (Apple) wordt uitgebracht...