Skip to main content
Sticky

Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!

• 4 februari 2025
  • 805 reacties
  • 45083 keer bekeken
Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!
Toon eerste bericht

805 reacties

MennoG78
Superuser
  • Superuser
  • 2752 reacties
  • 5 februari 2025
huistijger schreef:

Ik ga 20 euro minder betalen, nou ja.. 19,98 euro

Hoe duur is een Rolls? 😎

Afijn dan maar een Truffel-koffie met gebak

Ik ga juist meer betalen :O

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1421 reacties
  • 5 februari 2025
MennoG78 schreef:
huistijger schreef:

Hoe duur is een Rolls? 😎

Ik ga juist meer betalen :O

Dan is het dus geen nuttige keuze om over te gaan.

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1845 reacties
  • 5 februari 2025
wjb schreef:
Roy74 schreef:

Ik vind dat bij KPN als premium provider standaard veiligheidsdiensten onderdeel moeten zijn van een basispakket. Het is een te belangrijk onderdeel geworden en als klanten mogen kiezen dan komt dat als laatste aan bod want streaming is meer sexy.

Maar ik wil helemaal geen veiligheidsdiensten van KPN, ESET of F-Secure. Van de vijf F-Secure licenties die ik heb is er geen enkel in gebruik.

Nee, maar jij bent dan ook niet de gemiddelde klant. Je hebt schat ik in je beveiligingsmaatregelen bovengemiddeld op orde. Ik maak zelf ook gebruik van andere tools en diensten op dit gebied.

Ik zie nog voldoende voorbeelden waarbij er geen enkele maatregelen genomen worden om veilig online te zijn. KPN zegt veilig internet belangrijk te vinden en daar hoort mijn inziens een duidelijke propositie bij die voor iedereen en laagdrempelig beschikbaar is.

• Topper
  • 18 reacties
  • 5 februari 2025
wielxp schreef:
SiessieB schreef:
wielxp schreef:

Het lijkt veel mooier dan het is. Als je een kado kiest verlies je nml. je standaard korting van 5 euro en ga je dus altijd MEER betalen. Slimme marketing van KPN!

Ik had 5,- korting

Ik heb nu 14,99 korting

Op de rekening dus per saldo 10,- minder. Jouw redenering gaat niet helemaal op.

Ja als je al abbo op netflix of disney etc hebt krijg je die nu natuurlijk wel met korting, maar als je die nog niet hebt ga je nog steeds (bij)betalen. Dus in mijn geval als ik netflix zou kiezen 8,99 -5=3,99 extra!

Dan heb je dus Netflix voor 3,99 ipv 8,99. 

Dus nog steeds met korting van 5,- 

Ja, dat is inderdaad 3,99 extra, maar je hebt ook een streamingdienst extra. 

Nice

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1845 reacties
  • 5 februari 2025
Edu2020 schreef:
Roy74 schreef:

Ik zie de rook bijna uit het datacenter komen. Actie viel in de smaak is de conclusie 😅

Ik ben benieuwd hoe het herbevestigen gaat van de voordeelkeuzes over een half jaar met al die aanmeldingen. Ik hoop dat dit soepel zal verlopen en dat klanten geen nadeel ondervinden (kosten omdat het voordeel niet op tijd bevestigd is).

Ik lees daar veel negatieve reacties over. Het feit dat er momenteel rook uit het datacenter komt geeft aan dat klanten massaal hun kado activeren want er is voordeel te behalen. Ik kan het wel begrijpen dat KPN over een halfjaar wilt weten of er gebruik van wordt gemaakt. Aan de achterkant kost het gewoon geld.

Onderzoek wijst uit dat veel mensen niet eens weten welke abonnementen ze her en der hebben. Dat is gewoon slordig te noemen. Als je administratie op orde is dan is een bevestiging een kleine moeite schat ik in. Laten we gewoon afwachten hoe dit in de praktijk gaat werken.

PeterG
Superuser
  • 60906 reacties
  • 5 februari 2025
huistijger schreef:

Hoe duur is een Rolls? 😎

Dat is best te doen ​@huistijger . Je hebt er al een voor net geen € 50. 😁😏

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1845 reacties
  • 5 februari 2025

Ik heb mijn keuze gemaakt en het is Netflix standaard geworden.

Bedankt KPN! 💚

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 5 februari 2025

Ik heb niet alle pagina’s gelezen, enkel de eerste paar pagina’s. Mijn excuses als deze vraag al eens gesteld is.

Ik zit in level 3 qua voordelen. Ik heb dit nieuwe puntensysteem nog niet geactiveerd, omdat het mij niet duidelijk is wat voor mij de gevolgen zijn. Ik heb namelijk meerdere mobiele abonnementen en ik krijg daar extra korting op. Deze kortingen vallen nu ook in de combivoordeel als x,xx korting per maand op 0612345678. In de lijst met voordelen wordt nu alleen de entertainmentkorting uitgelicht als ‘keuzevoordeel’ alsof ik alleen dat specifieke voordeel vervang door het nieuwe puntensysteem (zie foto hieronder).

Is het zo dat je enkel ‘5€ entertainmentkorting’ verliest als je de nieuwe voordelen activeert? Of vervallen al je huidige combivoordelen? En krijg je bij het activeren een duidelijk overzicht met je oude en nieuwe voordelen of ben ik mijn oude voordelen meteen kwijt zodra ik klik op ‘Ik wil een ander cadeau’?

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Auteur
  • Community Manager
  • 7072 reacties
  • 5 februari 2025
XS4-Arjan schreef:

@wjb ​@SiessieB ​@Shyrin van KPN 

Ik denk dat KPN daar echt met een betere verklaring over moet komen, of het gewoon opnieuw moet bekijken. Welke paarse broek heeft dit bedacht in zijn ivoren toren?

Sorry dat ik het nu weer benoem, maar ik vind dat tijdelijk deactiveren en herbevestigen echt het allerslechtste wat KPN het afgelopen jaar heeft bedacht. Voor mij in ieder geval de reden om nog eventjes te wachten met het omzetten van die korting...

Het mag benoemd worden, en je mag er uiteraard je mening over hebben, maar mijn eerder gegeven antwoord en deze voorwaarde (elke 6 maanden je keuzevoordeel bevestigen) blijven ongewijzigd. 

Als je niet elke 6 maanden je keuzevoordeel wilt bevestigen, is het inderdaad verstandig om geen gebruik te maken van de vernieuwde combivoordelen.

Edu2020 schreef:

Ik hoop dat dit soepel zal verlopen en dat klanten geen nadeel ondervinden (kosten omdat het voordeel niet op tijd bevestigd is).

Ik ga ervan uit dat alles soepel zal verlopen! 
Als je je keuzevoordeel niet op tijd hebt bevestigd, wordt het stopgezet totdat je het opnieuw bevestigt. Goed om te weten: er worden geen kosten in rekening gebracht. 

​​​​

wjb
Superuser
  • 74436 reacties
  • 5 februari 2025
Roy74 schreef:

Nee, maar jij bent dan ook niet de gemiddelde klant. Je hebt schat ik in je beveiligingsmaatregelen bovengemiddeld op orde. Ik maak zelf ook gebruik van andere tools en diensten op dit gebied.

Ik doe echt niets speciaals, sterker nog, ik heb privé enkel de antimalware DNS server van Cloudflare ingesteld staan en mijn machines worden stuk voor stuk enkel door Microsoft Defender beveiligd, ook mijn Android telefoons. Wel heb ik mijn IoT devices op een apart vlan staan en als je het dan hebt over iets wat KPN eigenlijk zou moeten ondersteunen dan is het kunnen afschermen van IoT apparaten misschien wel een belangrijke.

Het veilig houden van jouw apparaten zit verder vooral tussen de oren. Hoe alert ben je zelf.

Roy74 schreef:

KPN zegt veilig internet belangrijk te vinden en daar hoort mijn inziens een duidelijke propositie bij die voor iedereen en laagdrempelig beschikbaar is.

Daar ben ik het volledig mee eens maar niet als onderdeel van het basispakket.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1421 reacties
  • 5 februari 2025

Het valt mij op dat bij inloggen dat het gratis opnemen dus niet genoemd wordt onder de voordelen die je hebt.

Deze zou lijkt mij moeten staan onder het plusje waar de mobiel korting en het plus pakket staat lijkt me?

• 32 reacties
  • 5 februari 2025

Ik wordt gezet naar Level 3

Maar… Nou dit is totaal geen voordeel voor mensen met een KPN Compleet alles in 1 abbonement van 2016.

Aanbieding die ik al had middels een verhuizing: en dus het bedrag wat ik dus zou betalen na de aanbieding:  89,08..

Kijk ik dus in de Abbonemnent gegevens zie ik dit:

Dus ineens 99,09 10 euro duurder !!!, omdat dus nu ineens  OPnemen een Combivoordele is die ik gekozen zou hebben. Nee dat is niet zo ik heb het altijd al gehad .

Ik had daarin : Gratis Spotiy en Gratis Eredivisie , en gratis opnemen (Ineens een keuze ?  ) maar nu is dat gewoon een extra geworden  als keuzes met als gevolg ik moet MEER betalen straks. 

En mag KPN dit wel doen met een contract dat nog loopt tot 2026 ?

Dit wordt een pittig gesprek met KPN want ik ben juist NIET naar Hussle gegaan toen omdat het geen voordeel opleverde

En het feit is ook je kan dus NIET Eredivisie, Netflix en amazone bijv erbij samen kan doen als voordeel want ik betaal dan nog gewoon voor Netflix en Amazon hetzelfde bedrag wat ik nu voor Netflix en Amazone Prime apart betaald.

@Kpn wat is hierop jullie antwoord ?,

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1421 reacties
  • 5 februari 2025

@Astege Al je NIKS deed ging je niet over naar de nieuwe voordelen.

Je moet echt voor jezelf kijken of het voordeliger is om het te doen.

Tevens zijn op de plaatjes die je laat zien de voordelen nog niet actief gemaakt door jouwzelf 

wjb
Superuser
  • 74436 reacties
  • 5 februari 2025
SiessieB schreef:

Dan heb je dus Netflix voor 3,99 ipv 8,99. 

Dus nog steeds met korting van 5,-

Nee, ​@wielxp heeft Netflix gratis en heeft daarbij dus €8,99 korting i.p.v. €5,- korting en dat is dus €3,99 meer korting.

SiessieB schreef:

Ja, dat is inderdaad 3,99 extra, maar je hebt ook een streamingdienst extra. 

Je gaat natuurlijk niet een extra streamingdienst afnemen om dat keuzevoordeel te krijgen. Maak het rekensommetje nu ook eens voor mensen die al een Netflix of een ESPN Compleet abonnement hebben.

• 32 reacties
  • 5 februari 2025
Roos79 schreef:

@Astege Al je NIKS deed ging je niet over naar de nieuwe voordelen.

Je moet echt voor jezelf kijken of het voordeliger is om het te doen.

Hallo Roos79

Mij gaat het er om ze breken een contract open en ik zie gewoon een hogere bedrag.

En weer is het weer totaal geen voordeel  

Maar ik zal wel met KPN bellen  hoe en wat

Feit is wel weer een soort verkapte samenvoeging van Alles in 1 en Husle naar iets anders.

Hoop dat KPN ook reageert

• 362 reacties
  • 5 februari 2025

@Astege , Zoals ​@Roos79 al zegt: je wordt niet automatisch overgezet en er wordt geen contract opengebroken. Daar moet je zelf actie voor ondernemen. Doe je niks dan behoud je gewoon je oude abonnement en verandert er helemaal niets.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1421 reacties
  • 5 februari 2025

@Astege Nee er wordt geen contact open gebroken.

Enkel als JIJ iets wijzigt of ergens mee akkoord gaat.

Maar het lijkt ook alsof jij kijkt naar een abonnement verlenging ipv naar de voordelen.

Je zit lijkt het op het verkeerde punt te kijken

Ik ben bv contract vrij en door de wisselen naar de nieuwe voordelen ben ik beter uitz

Mijn contract is nog steeds contract vrij daar is niks aan veranderd.

zijksnor
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • 74 reacties
  • 5 februari 2025

hoe kan ik nou zien welke level ik zit?? in de app wordt je niks wijzer en staat er een vaag vraagteken moet “jouw level” met de tekst level up? zo kom je in level 1 impliceert dat ik dan in level 0 begin?

ik heb 2 mobiele abonnementen en internet en tv…

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1421 reacties
  • 5 februari 2025
zijksnor schreef:

hoe kan ik nou zien welke level ik zit?? in de app wordt je niks wijzer en staat er een vaag vraagteken moet “jouw level” met de tekst level up? zo kom je in level 1 impliceert dat ik dan in level 0 begin?

Inloggen in de app dan naar producten en dan maag onder scrollen.

Daar staat dan een blokje met bekijk jouw voordelen 

• Topper
  • 18 reacties
  • 5 februari 2025
zijksnor schreef:

Klinkt als level 2

Forum|alt.badge.img

Het was flink zoeken, maar nadat ik de knop wil een ander kado had ingedrukt lukte het. Heb lvel1 en espn.  compleet. Het was handiger geweest als het bij entertainment meteen verrekend werd. 

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1421 reacties
  • 5 februari 2025
SiessieB schreef:
zijksnor schreef:

Klinkt als level 3

De klant kan beter zelf kijken 👀 

Zou ook level 2 kunnen zijn namelijk 😊

Want zo breng je misschien mensen op het verkeerde spoor.

zijksnor
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • 74 reacties
  • 5 februari 2025

is het nou level 1, 2 of 3 is echt totaal niet te volgen…

als ik die stappen doe kom ik weer op dat vage vraagteken 

wjb
Superuser
  • 74436 reacties
  • 5 februari 2025
Shyrin van KPN schreef:

Als je niet elke 6 maanden je keuzevoordeel wilt bevestigen, is het inderdaad verstandig om geen gebruik te maken van de vernieuwde combivoordelen.

Natuurlijk wil ik best mijn keuze herbevestigen, dat is denk ik ook niet de discussie. De discussie is dat het gekozen keuzevoordeel gepauzeerd wordt (tijdelijk gestopt wordt) als je niet herbevestigt en dat vind ik echt onacceptabel. Echt weer een (smerig) truckje om toch wat minder kwijt te zijn aan dit loyalty-programma. Loyaliteit draait niet alleen om geld maar ook om vertrouwen en eerlijkheid.

Ik denk dat we dit terug zullen gaan zien in mijn beste wensen voor 2026.

Reageer