Hallo,
Hebben jullie de mogelijkheid om de EAN code te achterhalen van de telefoon die jullie mij toegestuurd hebben. Ik heb geen mail gehad van KPN van deze actie en heb mijn oude toestel ingeleverd en ja je raad het al in het nieuwe doosje verstuurd. Nu na meerdere keren gebeld te hebben weet ik wat ik moet doen maar heb nu dus de EAN code nodig die op het doosje staat die ik niet meer heb. Als ik meteen de mail had gehad wat mij verteld is dan was ik nog op tijd geweest en had ik de tablet kunnen aanvragen.
Ik hoor graag van jullie.
Beantwoord
Gratis Tab 9 bij Samsung S24 aanvragen lukt niet omdat ik de EAN code niet meer heb
Beste antwoord door Marcia van KPN
Hi ​
1. Een volledige, leesbare kopie van het aankoopbewijs inclusief vermelding van
- • De naam van de winkel/webshop waar je nieuwe Samsung Galaxy S24 Series hebt gekocht
- • De aankoopdatum. Deze datum moet binnen de promotieperiode vallen
- • Het deelnemende product. Hiervan moet de EAN-code overeenkomen met een EANcode hierboven in de tabel
2. Een screenshot van je IMEI-nummer op je toestel. Ga naar Instellingen > Info telefoon > Details over je IMEI-, model- en serienummer worden vervolgens op het scherm weergegeven.
En die heb je wel allebei. Is dat niet voldoende, als je de registratie doorloopt?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.