Had je de MijnKPN app niet geĆÆnstalleerd? Daarop kun je inloggen met 5 cijferige code. Dat moet gewoon altijd lukken. Als je WiFi hebt in ieder geval.
Had wel de app al. Ik had echter eerst een 5g abonnement met esim maar had die opgezegd om dat ik daar buiten europa niets aan had. Nu kan ik niet meer in de app met de 5 cijferige code
Dus je huidige mobiele abonnement bij KPN kan je niet beheren met de MijnKPN app? Niet slim om zo naar het buitenland te gaan.
Een linkje:
Lees daarin voor het stukje waarin men het over "1 cent" heeft. Ik weet niet of het werkt vanuit het buitenland.
Heb geen abbonoment op dit moment, maar dacht ik misschien via de app antworden kan vinden. Het enigste wat ik nu nog heb van kpn is een sim kwart
Je hebt geen abonnement bij KPN? Wat wil je dan met een SIM kaart? Dan is het toch logisch dat het niet werkt?
Een prepaid sim kaart moet toch geen abbonoment voor te hebben. Heb ik jaren niet gehad. Toen deed de sim het ook gewoon
Aha. Nu blijkt het een prepaid te zijn. Waarom schrijf je dat dan niet gewoon veel eerder? Waarom moeten we 6 reacties verder zijn voordat da boven tafel komt?
Wanneer heb je of ben je voor het laatst gebeld met deze simkaart?
Welk toestel heb je? Misschien een toestel waar 2 simkaarten in kunnen en staat de verkeerde SIM kaart geselecteerd?
Hallo ā@Ruben Van Santen, de situatie wordt er zo niet duidelijker op. Heb je een prepaid aansluiting via KPN middels een e-sim? Kun je iets meer informatie geven over hoe de situatie nu precies in elkaar steekt?